Tweede bladzijde uit mijn dagboek, 1 jaar geleden

Ik heb mijn dagboek in het Engels gemaakt omdat ik het persoonlijk mooier vond/vind, er zullen gram. fouten in te vinden zijn want ja… ik ben Nederlands

Sorry als dit onder het verkeerde uuh forum onderwerp iets staat en voor iedereen, dit kan aanstootgevend zijn dus lees t niet als je niet tegen bepaalde dingen kunt…

Day 1 (English because… idk)
So hey… im back haha, i would ask how you are but hey your just a Diary :d If your wondering i’m fine as always. So today started of as all the others i woke up at 7:50AM and had to be in school at 8:15am, ofcourse my mom god mad at me for being too late again… well i got there in time! :slightly_smiling_face: I sat down in my class and it was way too hot in there everyone was sweating including me but i couldn’t take of my hoodie because of the cuts, i just sat in the back of the class head down staring at the floor hoping the hour would go by really fast, i also was listening to i think a song called suicide this almost made me cry. Then all of the sudden i heard someone say hey freak you gotta read, so i looked up i felt so numb so tired and didn’t know what was happening then more people started, idiot its your turn!, hey anorexic come on go, read! etc. I said to my teacher ‘‘could i also just… listen?’’ she said no read. I said i couldn’t and looked down, someone said something about me still wearing the hoodie, my teacher got annoyed aswell and told him to shut up and that i could be her child. this somehow made me feel liked by her so thats something. I stuck at school for 2 more hours/classes after the first hour, i had 5 more to go… but i’d rather just sit on a hill and watch to nowhere and think about how i’d rather die then go trough this… I got home ran to the bathroom locked the door got the water running and started putting my fingers in my troath till it all came out. Then i wen to my roam got a razor blade and started cutting myself i feel so terrible i just don’t wanna live anymore… I wont pass this year in school… I know that already… I fucked up again… The pic is of the cuts … i promised my only friend that i wouldn’t cut anymore that morning … well i didn’t think i would break my promise that fast :frowning_face:

AUB niet teveel ingaan op het verhaal wou het gewoon delen want… wrm niet laat het wel weten als jullie meer bladzijde willen zien :slightly_smiling_face: ben hier toch aardig anoniem :slightly_smiling_face:

En waarom wil je dit eigenlijk zo laten horen?
Je kunt trouwens niet verwachten dat mensen hier niet op ingaan

Waarom post je niet alles in 1 topic dan?

Sowieso begrijp ik niet zo goed waarom je je dagboek wilt delen, maar dat terzijde.
Je kunt trouwens ook dingen die je kwijt wilt delen in het wat wil je nu echt even kwijt topic!

Dit is vast niet wat je wil horen maar is het verstandig als je hulp gaat zoeken. Automutilatie en een eetstoornis zijn niet bepaald een teken van goede geestelijke gezondheid en dat je je dagboek nu zo deelt komt op mij over als een schreeuw om aandacht.

Heb nu professionele hulp dus geen zorgen :slightly_smiling_face:, een schreeuw om aandacht is t niet maar ik heb jaren lang alles voor mezelf gehouden en vind het erg fijn om het toch te delen hoop dat iedereen t kan begrijpen :cold_sweat:

Waarom zou je je dagboek delen op internet?
Wat heb je eraan behalve dat mensen het lezen en er kritiek op kunnen geven / een mening vormen?
Ik denk dat je beter professionele hulp kan zoeken?
En je kan je dagboek denk ik beter in het nederlands gaan schrijven…

Alles wat hierboven ook al word gezegd, en doe het dan gewoon in het nederlands want sorry maar je engels is echt bagger…

^Jup, eens.

I’m fine as always - alleen maar narigheid erna

Sorry dat ik dit zeg maar jullie hierboven reageren echt fucking kinderachtig.

Haar Engels is niet geweldig maar als zij het fijn vind zo te schrijven laat haar dan of verbeter haar fouten dan leert ze op die manier ook wat bij.

Besef ook dat deze meid bepaalde problemen heeft die ze aan het verwerken is en misschien is dit haar manier van emoties verwerken en jullie manier van reageren gaat haar echt niet helpen of werkt misschien zelfs averechts want jullie manier van reageren is totaal niet op een helpende of motiverende manier, eerder afkrakend als je het mij vraagt.

Nu ff wat de TS betreft:

Meid, als jij graag je emoties en gedachtes wil delen moet je dat gewoon doen. Er is inderdaad een topic waarin je je hart kan luchten:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/waar-zit-je-mee-lucht-je-hart-238153.0.html
Of een topic waarin je random dingen kwijt kan:
http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt-28-326665.0.html
Wat je ook kan doen is je dagboek nemen en dan van je verhaaltjes erin een gedichtje of poem maken en dan hier posten:
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/

Veel succes!

Zulke reacties kun je verwachten als je zulke dingen op een forum zet

maar fuck wat er te verwachten is? als mensen zich nou even aardig en begripvol kunnen opstellen zou de wereld een stuk beter zijn jeetje…

snap niet wat er moeilijk is aan een beetje empathie tonen

Ik geef alleen aan dat zulke reacties te verwachten zijn. Dat geeft niet aan dat ik geen empathie toon. Dat geeft aan dat ik weet dat zulke dingen gebeuren.

bedoel het ook niet naar jou persoonlijk gericht.

Okee nee dan is het goed. Ik had even dat gevoel haha. Maar ik snap je inderdaad wel

Ja dat weet ik, ik snapte jouw reactie wel maar sommige reacties vond ik echt gewoon nergens op slaan en vooral van meiden die hier al 16+ zijn. Zulke reacties verwacht ik eerder van 14 jarigen in plaats van een stel volwassen meiden.