Twee vragen

Ik heb twee vragen zoals de topic titel al zegt :stuck_out_tongue:

• Is er een gitaar topic of een keyboard topic? Ik heb bij Media, film & muziek de eerste 15 pagina’s ofzo afgezocht, maar ik ben nog niets tegengekomen. Wel wat over keyboard spelen, maar niks over gitaren.
  • Wanneer is een topic volgens jullie te oud om in te reageren? Bijvoorbeeld: Als er drie maanden geleden in een topic is gereageerd, kun je er dan nog reageren of beter een nieuw topic aanmaken?

Bij voorbaat dank :slightly_smiling_face:

Er is een ‘wij leren onszelf gitaar spelen’-topic. Dat is niet helemaal wat je bedoelt denk ik, maar daar kun je denk ik wel terecht met eventuele vragen/tips/weetikveelwat

Dat hangt een beetje af van wat voor soort topic het is. Als het een topic is waarin iemand advies vraagt, vind ik dat je er 3 maanden later niet meer op moet reageren. Maar als het gewoon een algemeen topic is, kun je er volgens mij gewoon altijd nog reageren.

Ooh dankje! Ik hem 'm even opgezocht en er is een maand niet op gereageerd, valt wel mee dus :slightly_smiling_face:

Dan kun je er wel op reageren hoor.
Maar een topic als: "ik heb ruzie met mijn moeder wat moet ik doen of ‘wat moet ik aan naar het feestje van volgende week’… tsja daar hoef je niet meer op te reageren.

En een topic waar al meer dan twee jaar niet op gereageerd is? xD

Dan zou ik een nieuwe aanmaken!

Waar ligt voor jullie de grens qua hoelang het geleden is dat er gereageerd is van een reactie plaatsen of een nieuw topic maken?
En dan bedoel ik niet topics die zeg maar al ‘klaar’ zijn. Waar bijvoorbeeld al antwoord is gegeven op de vraag uit de beginnerspost, daar is dus geen reactie meer nodig. Maar meer topics die over iets algemeens gaan, waar je kunt kletsen over iets.

Ik vind dat je algemene topics altijd kunt uppen. (:
Is namelijk ook een beetje doelloos als er anders meerdere algemene topics over hetzelfde bestaan.

Ja, dat is inderdaad een beetje nutteloos ja (: