We kunnen deze vragen beantwoorden, maar je kunt dat gewoon niet vergelijken met jouw relatie. Het is allemaal zó persoonlijk. Sowieso heeft de afstand er ook mee te maken hoe vaak je kunt afspreken. Wanneer je dicht bij elkaar bent kun je al gauw voor een uurtje naar elkaar toe, terwijl je wanneer je ver uit elkaar woont waarschijnlijk alleen het weekend afspreekt. Whatsappen is ook heel persoonlijk, sommigen houden er gewoon niet veel van en zeker jongens niet.
Maar om antwoord te geven op je vragen:
We whatsappten elke dag, om tussendoor wat te vragen, te laten weten wat er gebeurde of om even te laten weten dat we van elkaar houden
Afspreken deden we ook veel, maar we zaten op dezelfde school, dus ik ging gewoon na schooltijd wel eens met hem mee, bleef daar eten en dan 's avonds met de trein terug naar huis. In het weekend kwam hij dan zaterdagavond na het werk naar mij toen om te blijven slapen om vervolgens zondag weer te gaan werken.
En dat was voordat wij samenwoonden. Nu moet ik ook zeggen dat wij meer op whatsapp praatten en afspraken dan ik nu bij andere stellen om mij heen hoor. Het is nogmaals gewoon heel persoonlijk en je moet jouw relatie niet met een ander gaan vergelijken.