Twee verschillende oorbellen; hot or not?

Hoi allemaal (:

Ik draag vaak twee verschillende oorbellen (een lange ‘slinger’ en een knopje). Ik heb hier verschillende meningen over gehoord, maar ik draag gewoon wat ik zelf leuk vind natuurlijk ;p

Mijn vraag was dus; wat vinden jullie van twee verschillende oorbellen?

Liefs x

Waarom zou je 2 verschillende soorten oorbellen dragen. Als je een tweede gaatje hebt gaat dat maar toch niet met gewone oorbellen :'D
Ik vind het maar niks

lol wtf nee :’)

Ik raak nogal snel een oorbel kwijt, snapje (:

Dan koop je nieuwe :'D

nope nope nope
dat vind ik een beetje slordig en onverzorgd ofzo

Neee… Lijkt inderdaad net of je er één kwijt bent geraakt en dan maar een andere er random bij doet. Nee. Ik ben gewoon voor een compleet setje.

Oke, dus dit vinden jullie ook echt niks?

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3bnynGFGYmBbl7mJVfuTFA3nwsnCpsTquWsoxKL1UinW6mAsr

Ik vind het niet zo denderend.

Ik vind het wel kunnen, ik doe het zelf ook veel vaak. Maar alleen met knopjes. Ik doe bijvoorbeeld verschillende kleuren roosjes in mijn oren, of verschillende gouden knopjes. Het heeft wel altijd een thema.

Of het moeten 2 verschillende zijn die op een bepaalde manier wel bij elkaar horen.
Maar verder dus wat Megane zei.

ik vind het eerlijk gezegt wel leuk …

Vroeger heb ik het ook wel eens gedragen. Zoals die gtst-oorbellen van jaren terug, een ring met een bloem en zo’n knopje. Nu zal ik het niet snel meer dragen. Ik vind dat het wel kan. Het gaat er toch om dat jij het leuk vindt.

Zoiets dus.

Nehh ik vind het niet echt wat sorry.

Nee, ik vind het niks.

Leuk :slightly_smiling_face:

Nee, dat ziet er slordig uit (tenzij de oorbellen op een bepaalde manier een setje zijn) Dat je je oorbellen zo draagt omdat je ze snel kwijt raakt zegt al genoeg, draag dan niks.