Twee maanden uit met ex, te snel voor nieuwe verkering?

Als dat echte liefde is, waarom niet?
Je kan er nu eenmaal niet voor kiezen wanneer je iemand tegen komt…

Toen ik iets kreeg met mn huidige vriend was hij pas 3maanden vrijgezel na een relatie van 3jaar…
Erg snel, maar als het gevoel d’r is dan is het stom om er niet aan toe te geven toch (:?

Als jij maar 2 maanden met een jongen verkering hebt gehad en na een week verlieft bent op een andere jongen dan is daar toch niks ergs aan? (Ok ok, als je een serieuze relatie hebt gehad van bijv. 2 jaar dan zit dat net even anders.)
Of bestaat er tegenwoordig een ‘tijdslimiet’ ?? Gaat toch nergens over, als jij verlieft bent en je wilt er voor gaan moet je dat zeker weten doen. Het is joun leven, niet die van anderen. Dus dikke vinger naar wat andere mensen van jou gaan denken!

Heeeeeelemaal mee eens (:

Het leven is van jou, dus trek je er niks van aan wat die andere vinden. Als jij die jongen echt leuk vind, en hij jou ook dan ga er voor! Veel succes meid!

Nee hoor zo erg vind ik het niet, het kan zijn dat je al heel snel op iemand anders verliefd word! Heb ik ook gehad!
Had 1,5 met me ex gehad en we hadden beide na 3 maanden een nieuwe vriend en vriendin! Hij is niet boos en ik ook niet op hem want beide maakte we hetzelfde mee!
Meid doe wat je gevoel zegt! Heel belangrijk om naar je gevoel te luisteren!

Ik heb ook 11 maanden verkering gehad met mn ex en anderhalve maand later had ik ook weer verkering. Verliefd word je gewoon, je kan er niet omheen. Als je over je ex heen bent (dus je heb geen verliefde gevoelens meer voor hem)kan je gewoon verkering nemen toch :grinning: Scheit aan de rest.

ga er gewoon voor,
je laat hem toch niet schieten omdat je bang bent tot mensen je dan een slet vinden.
maar hoelang had je iets met je ex?

Het is nu ander halve maand uit met mijn ex, en ben ook helemaal smoor op een jongen. Sinds een paar dagen is het ongeveer officieel dat wij wat hebben. Het ligt eraan hoe je jezelf er bij voelt, niet wat anderen denken. ^^

Als je over je ex heen bent en zelf het gevoel hebt dat je er voor moet gaan;
Gewoon doen!

Het is niet voor niks je ex.
Maar je moet wel echt over hem heen zijn want anders krijg je spijt dat je verkering hebt en dan kwets je onnodig een jongen :’]