Twee maanden uit met ex, te snel voor nieuwe verkering?

Het is net 2 maanden uit met mijn ex, maar ik ben superverliefd op een andere jongen en hij op mij. Hij wil verkering en ik zeker ook, maar ik is dit niet te snel? Ik ben bang dat iedereen me een slet gaat vinden en dat ik mijn ex er misschien mee kwets. Maar ik ben wel superverliefd…Oh, ik weet het niet! Wat vinden jullie?

hoelang heb je met je ex gehad dan?

en als je denkt dat het nog te vroeg is wacht dan gewoon nog even :slightly_smiling_face:

Ligt er natuurlijk ook aan hoelang je met die ex had natuurlijk
maar als je echt verliefd bent, moet je het gewoon doen!
maar als je het nu nog te snel vind, wacht dan gewoon even… kan je gelijk zien of je hem ( die jongen die je nu leuk vind dus) na een tijdje nog steeds leuk vind.

ik had acht maanden met myn ex,
en twee maanden later (nu dus)’,
heb ik met een ander
ik vind het kunnen,
als je weer opnieuw verliefd kunt worden,
ben je er overheen dus klaar voor een nieuwe relatie.
denk ik dan xd’.

Als jy al zo snel weer verliefd kan worden ben je dus over hem heen toch? Dus dan kan het wel.

nou je moet er gewoon voor gaan en schijt aan de rest hebben. ik bedoel, iedereen roddelt toch wel en iedereen heeft toch altijd vooroordelen over anderen.
als je er zelf maar blij mee bent is het toch gewoon goed :grinning:
dus gewoon verkering met hem nemen!

verliefdheid kent geen tijd.
gewoon voor gaan!

Als je echt gek op elkaar bent, ga er dan voor!
Je laat hem toch niet zo schieten?

:relieved:

Gewoon doen. Als het goed voelt helemaal!

Je ex IS je ex. Dus je hebt helemaal lekker niks meer met hem te maken!

Doe je ding!

Gewoon doen.
Je ex is verleden tijd.
Of dat nog één dag is of een paar maanden.

Hupateee, helemaal gelijk! Dikke schijt aan andere mensen, ik ken mensen die hebben er maar 2 weken tussen, dusjaa.

En eigenlijk kunnen wij daar niet op beoordelen. Het is wat jíj te vroeg vind of niet. Iedereen heeft zn eigen mening.
Maar die van mij is dus, niet te vroeg :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel een beetje snel… Maar idd… Doe maar lekker wat je zelf wil :wink:.

xx

Een vakantievriendin van mij had 4 jaar verkering en toen maakten ze het uit. Na 2 maanden hadden ze allebei een nieuwe liefde.
Dus nee, ik denk niet dat het te vroeg is.

Zo te lezen ben je allang over het feit heen dat je niks meer met je ex hebt, want je bent verliefd op een ander.
En jullie willen graag verkering met elkaar, dus waarom zouden jullie dat niet doen. Je moet je niks aantrekken wat mensen in jou omgeving zullen denken. Uiteindelijk doe je toch wat je zelf wilt.
Ik hoop dat je gelukkig wordt met deze jongen!:wink:

sommige mensen hebben er maar 2 dagen voor nodig om erover heen te zijn!
maar 2 maanden is een redelijke tijd hoor, niet zoiets van jezus wat een skank, die gaat ook gelijk van de 1 naar de ander

nee hoor bij mij zat er eerst 1 week tussen XD

Wow, dat vind ik dan weer niet kunnen, sorry. x’D

Je moet er echt voor gaan!
2 maanden is lang genoeg! Mijn beste vriendin was 3 maanden samen met haar vriendje en 1 week na ze het uit hadden had ze al iemand anders!
Tijd kan je nu eenmaal niet bepalen, dat komt gewoon!
Als je echt verliefd bent moet je niets aantrekken wat andere ervan zeggen!
Ik ben altijd al van dit principe geweest:
Don’t do what people want you to do! Just do what YOU wanna do and ENJOY life! 'Cause we live just once and if you enjoy, you will have no regrets!

Good luck met je nieuwe liefde!

Sommige hebben na n week al n nieuwe of sneller. :wink:

Jaa, en dat vind ik echt niet kunnen . . . Maar dat is dan ook myn mening . . .