Hoii, ik heb een probleem. Ik was een aantal weken bezig met een jongen, maar ik vind hem toch niet zo leuk als ik dacht. Nou app ik sinds een aantal dagen weer met een jongen waar ik lang geleden mee heb gezoend. We hebben een keer gechilld en mss kan het met hem wel wat worden. Maar nu moet ik eerlijk zijn tegen de jongen waar ik eerst mee bezig was. Maar hoe zeg je op een goede manier dat je het miet meer ziet zitten? Mijn reden is dat ik hem gewoon niet zo leuk vind en niet verliefd ben, ik wil hem ook niet voorliegen natuurlijk…
“Hey, je bent een leuke jongen maar ik denk dat het tussen ons niet gaat werken. Sorry!”
hij kan natuurlijk wel vragen, Waarom?
ik vind dat zelf best moeilijk om tegen iemand te zeggen…
Als het er niet is, dan is het er niet. Dat hoef je verder niet uit te leggen vind ik. Geef gewoon aan dat je het gewoon niet voelt en dat je hem niet aan het lijntje wil houden.
Dat je appt met een andere jongen gaat hem niks aan vind ik.
ja dat klopt wel… maar we zijn toch wel een tijdje bezig geweest en ik vind het dan ook zo lullig om het te eindigen zonder reden, maar de enige reden die ik heb is dat ik hem gewoon niet leuk genoeg vind en die andere jongen dus veel leuker…
Als hij zegt waarom kun je gewoon zeggen dat het gevoel er niet (meer) is. Dat dat komt door een andere jongen die je veel leuker vind, hoef je niet te zeggen. Daar doe je hem onnodig pijn mee.
Je hebt geappt, je zit niet in een relatie.
hahaha ja oke is wel waar maar ik was vaak bij hem en zn ouders ontmoet enzo, maar ik voelde het gewoon niet. dus voel me dan zo kut om zoiets te zeggen
Ik snap dat je het rot vind om te zeggen, maar uiteindelijk is dit alleen maar beter voor jullie beide. Hij zal het misschien rot gaan vinden, maar na verloop van tijd zal hij er ook wel overheen komen.