twee jongens...

Hey hey!

Ik zit nog maar 2 maanden op een andere school, en ik heb daar geen vrienden.
Nou is mn probleem dat in mijn klas twee jongens zitten die mij beide leuk vinden. Ik vind ze super aardig en ze zijn tot nu toe mijn enige vrienden… Ik ben bang dat als ik ze afwijs dat ik dan niemand meer heb en dat ik alleen ben, en ik wil ze ook niet kwetsen. Ze w’appen me vaak, maar ik wil ze geen valse hoop geven, maar al helemaal niet negeren… Kan iemand mij een tip geven?

Hoe weet je dat ze je beide leuk vinden? Ze kunnen je ook beide leuk vinden, gewoon als vrienden niet meteen verliefd.

Het lijkt erop dat jij ze niet leuk vind, dus je kunt ze maar beter friendzonen + andere vrienden zoeken.

Als jij ze niet leuk vind, zou k gelijk zeggen dat je dat ook niet vind. Ze valse hoop geven is ook beetje gemeen, en gewoon zeggen dat je heel graag vrienden wilt zijn met ze, en geen verkering. Ik zou idd wel ook andere leuke vrienden of vriendinnen gaan zoeken

Als je zeker weet dat ze jou leuk vinden kan je het normaal zeggen, dat je ze heel lief vind maar je liever vrienden wilt zijn. Anders als je lief terug gaat doen en het meespeelt denken ze dat je hun ook leuk vind, terwijl dat helemaal niet het geval is.