twee jongens

hoi allemaal,

het probleem is dus dat ik een jongen leuk vind die mij niet kent en ik ben te verlegen om naar hem toe te gaan om een gesprekje te maken. maar dat is nog niet alles één van zijn vrienden zit bij mij in de klas. sinds een tijdje merk ik dat hij heel vaak naar me kijkt als ik eventjes naar hem kijk. hij komt ook opeens heel vaak naast me staan en hij kijkt vaak naar me. het lijkt alsof hij mijn aandacht wilt ofzo. maar ik vind hem eigenlijk niet echt leuk denk ik (zoals in verliefd zijn). maar toch merk ik dat ik wel zenuwachtig word als hij in de buurt is. Maar ik weet toch echt zeker dat ik die jongen die mij niet kent leuk vind. alleen weet ik niet waarom ik toch zo geintreseerd ben in die jongen uit mijn klas…

wat ik nou eigenlijk wil weten heeft iemand van jullie dit eerder meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan ?

xxx

Je wordt zenuwachtig als hij naar je kijkt? Dat is best logisch zou ik ook worden, ook al vind ik die jongen niet leuk.

Misschien hou je gewoon van aandacht…

Die ene jongen vind je leuk, maar bij die andere jongen is het waarschijnlijk alleen de aandacht die je van hem krijgt.

Niet iedereen is zoals jou :wink:

ahah

Dat betekent toch niet gelijk dat zij van aandacht houdt. Ik snap wel dat ze er zenuwachtig van wordt, ik heb dat zelf ook vaak.

Ik hou totaal niet van aandacht komen alleen maar problemen van vind ik
Maar sommige meiden zijn gewoon zo? dat bedoel ik niet raar maar dat je het gewoon fijn vind dat je aandacht krijgt

Ik had juist het beeld van jou dat je juist op aandacht kickt. Omdat je ook op de schoten van alle jongens gaat zitten enzo.

Iedereen? das gewoon bij vrienden das niet om de aandacht

Verder geen discussie ofzo, maar toch blijf ik het raar vinden.

Oké dat kan iedereen is natuurlijk anders :slightly_smiling_face:

rustig meiden geen ruzie maken haha
@FloralSweetness bedankt :slightly_smiling_face: ik denk inderdaad dat je gelijk hebt ik vind het idee leuk dat hij mij misschien leuk vind ofzo, maar bij die andere heb ik gewoon een ander gevoel. bij hem is het echt dat ik gewoon elke dag aan hem denk ik heb dat ik de hele dag door hoop dat ik hem tegen kom en als ik hem niet tegen kom ook gelijk chagerijnig ben haha

Haha ja precies, ik heb dat ook wel eens gehad. Het is gewoon het idee dat iemand je leuk vindt, en stiekem vindt iedereen dat ook wel leuk denk ik.

Maar die ene jongen vind je echt leuk. :slightly_smiling_face: Succes ermee…

haha klopt, dankjee mn vriendinnen zijn al druk plannetjes aan het bedenken om mij te koppelen aan hem haha ;p