Twee jongens en veel gedoe

Heee meiden,

Ik zit ergens mee en zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.
Het zit namelijk zo: ik zit op scouting en daar is een jongen - ik noem hem even L. - waarmee ik goed bevriend ben. Hij is zeg maar best wel een bad ass,maar hij doet wel heel aardig tegen me. Ik ken hem al een hele tijd en weet dus echt wie hij is. Af en toe dan zoent hij me wel en soms heb ik het gevoel dat hij me gebruikt. Maar als ik problemen heb helpt hij mij altijd en laatst zei ik dat ik bang was dat hij me gebruikte en toen zei hij dat hij me nooit zou gebruiken.

Maar vorige week zaterdag heb ik bij het uitgaan een andere jongen (G.) ontmoet. Hij leek me wel een leuke jongen, maar ik weet ook wel dat hij niet de braafste is. We hebben wat gedanst enzo maar het stelde nog niet heel veel voor. Nu kwam hij zaterdag bij mij langs en hebben we gezoend. Het ging best wel ver en was vrij intiem. Vinden jullie dit te snel gaan? Want daar zit ik best mee.

Ook kwam ik er achter dat G. en L. elkaar kennen. Ze maken alle twee deel uit van de straatwereld van de stad waar ik woon zeg maar. L. is heel boos op G. maar hij is een beetje onduidelijk als ik vraag waarom. Hij noemde me gestoord omdat ik hem leuk vind. Mijn vriendinnen denken dat hij jaloers is maar ik weet het niet zo goed. Ik hou niet van ruzie en al helemaal niet in die wereld, ik ben helemaal niet zo’n “straattype” wat zij zijn.
Maar nu ga ik vrijdag met G. een film kijken. En dan wil ik gaan zeggen wat ik wil, maar ik weet het niet… Ik ben iemand die vindt dat iedereen goed, eerlijk en te vertrouwen is… En die niet-criminele bad-ass kant is eigenlijk soms best wel aantrekkelijk. Maar na de verhalen van L weet ik niet of ik G wel moet vertrouwen en ben ik een beetje gespannen voor vrijdag

Wat vinden jullie?

Als hij echt crimineel is zou ik er niet aan beginnen!

En anders: eerlijk zijn en zo nodig om antwoorden vragen.

Als ik het zo lees zou ik de voorkeur geven aan L, weet eigenlijk niet waarom :cold_sweat:

En als ze je echt leuk vinden, betrekken ze jou niet bij hun ‘straatactiviteiten’

Eh, waarom laat je je zoenen terwijl je niks met ze hebt? Vind je ze nou allebei leuk of…? Ik zeg niet dat je je te makkelijk bent óf je je laat gebruiken, maar ik vind dat je voor jezelf na moet gaan hoe ver die jongens mogen gaan bij je (zeker omdat je er nu aan twijfelt bij die ene).

Wat verwacht je nou van hen? Wat verwachten ze nou van jou? Wil je een relatie? Willen zij een relatie? Ik neem aan dat je G. leuk vindt en de ander slechts als vriend ziet, maar waarom zoen je met hem? Dat kán dingen alleen maar gecompliceerd maken, zoals je nu merkt.

Ik zou me overigens niet teveel mengen in hun ‘kwesties’, laat het hen zelf uitzoeken wat er precies is tussen hen.

Als je met G, het te snel vind gaan zou ik ermee wachten.

Je bent echt naief

Je vind het allemaal te snel gaan en raakt daardoor verward. Als ik jou was zou ik gewoon nog lekker vrijgezel blijven en wachten op een jongen die zowel leuk als goed voor je is!