Twee jongens die vrienden zijn..

Oke, hier mijn probleem en ik zou heel graag jullie meningen willen weten:

Ik heb een tijd gedate met een jongen (A) en we hadden ook gezoend, toch voelde ik niet meer dan vriendschap en dit heb ik hem verteld. Hij vind mij nog steeds leuk, maar hij vind het belangrijker om vriendschappelijk om te gaan, dus daarom doen we zo nu en dan wat samen als vrienden.
Nou gingen we laatst naar een evenement en toen had hij een vriend van hem meegenomen, die vond ik wel leuk. Dus die had ik toegevoegd op facebook en hadden we afgesproken om een keer samen te sporten.
Nu ga ik dus met die vriend van A samen sporten, maar jongen A weet hier van. We hadden eerst gevraagd of hij ook mee wou maar toen antwoorde hij: nee daar heb ik niet zo’n zin in’. Ben ik te ver gegaan door die vriend mee te vragen om te sporten? Ik wil mijn vriendschap met jongen A niet kwijt :wink:

Als ik jou was zou ik erover praten met ‘A’, dan weet je meteen wat hij ervan vindt als jij dingen met zijn vriend doet.

Jullie gaan gewoon sporten, is toch niks ergs aan?

sporten kan wel, dat is niet zo erg. maar als je echt een relatie of wilt daten met hem, dan zou ik wel even peilen bij jongen ‘a’ of ie het niet erg vindt.

precies dit! :slightly_smiling_face:

Hmm ja maar hij klonk zo ‘sorry, maar dáár heb ik niet zo’n zin in’… dus ja blaaah ik voel me best wel kut eigenlijk… Nou ik zal vanmiddag even vragen, hopen dat ik dat aandurf :wink:

En wat als hij het erg vind??

Ik denk dat als ze vrienden zijn dat hij het zijn vriend wel gunt… Of niet?

Samen sporten is toch niet erg? en als je er erg mee zit, kun je het vragen aan hem!

Zou je denken? Zou jij het accepteren als een goede vriendin van je verkering wil met de degene die jij al een tijdje leuk vindt en het zou ook echt wat worden? :wink:
Ik wil de TS geen rotgevoel bezorgen, maar het is wel een vriendschap waar ze hoogstwaarschijnlijk tussen komt.
Maar het kan alle kanten uit gaan, voor hetzelfde geld vindt hij het goed en vind hij alleen het sporten niet leuk. Je weet maar nooit.

Jaaa I fucked up. We hebben dus gezoend. Ik voel me echt SHIT

Ik zou het aan ‘A’ vertellen, en gewoon eerlijk tegen hem zijn dat je zijn vriend leuk vindt. Kijk hoe hij daar op reageert, etc. En weeg bij jezelf af of, als hij heel negatief is, die vriend het waard is om je vriendschap met ‘A’ te verpesten… Succes!

‘A’ zal er vanzelf achter komen als jij iets met zijn vriend begint dus je kan het hem maar beter eerlijk vertellen. Als hij er problemen mee heeft, zou ik niet verder gaan met die vriend. Je verpest dan waarschijnlijk jullie vriendschap en de vriendschap tussen de twee jongens.

-

Ja hij vind het erg. Hij wil me voorlopig niet meer zien (logisch), ik heb gezegd dat zijn vriendschap belangrijker voor mij is en ik ga ze beide nu een tijd niet meer zien. Ik voel me verschrikkelijk en heb dit nooit gewild. Niet om een excuus maar het overkwam me meer (dat zoenen).

Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen, allebei voorlopig met rust laten en niets meer met de vriend van jongen A beginnen, of gewoon doorgaan?

Aangezien je aangeeft dat je jullie vriendschap belangrijker vindt, zou ik ze allebei voorlopig met rust laten en niets met de vriend van jongen a beginnen.

Oh nee, het is dat hij alleen míj niet hoeft te zien. Die vriend heeft hij geen problemen mee. Jezus serieus? Is het dan alleen mijn fout?:face_with_raised_eyebrow: Ik heb dan wel gevraagd om samen wat te doen, maar ik wou hem gewoon beter leren kennen, die vriend was degene die begon met zoenen!

En zoende jij terug, neem ik aan? Die vriend is net zo fout, ik vind het raar dat hij dan alleen jou niet meer wil zien…