Twee jaar een relatie en bijna nooit zoenen en nooit seks gehad

Hoi meiden, ik zit ergens mee. Ik heb al langer dan twee jaar een vriend en we zijn echt voor elkaar gemaakt. Ik ben erg blij met hem maar we zoenen bijna nooit. We hebben een lange afstandsrelatie en zien elkaar alleen in de weekenden. Ik heb nog nooit seks met hem gehad en heb al een keer of vier aan hem gevraagd waarom hij me nooit zoent. Hij antwoorde pas dat hij het moeilijk vindt omdat hij bang is dat het zo fijn is dat hij me nog meer gaat missen. Maar ik geloof hem niet. Ik weet niet wat ik moet doen want ik vindt dit in een relatie wek belangrijk. Maar ik wil het ook niet blijven vragen want dan denkt hij misschien dat het alleen daar om draait bij mij, hebben jullie tips of herkent iemand zich misschien in mijn verhaal?
Ik ben 17 bijna 18 en hij is 20 trouwens…

Hoe oud zijn jullie?

Ik ben 17 en hij is 20

Ik vind het niet raar. Ieder zijn eigen behoeften. Maar als jij het wel belangrijk vindt en hij niet, moet je eens nadenken of jullie wel bij elkaar passen.

ik weet niet of deze relatie wel gaat werken,hij mag ook wel moeite doen
waarom antwoord hij niet jou vragen en bedenkt hij alleen maar smoesjes om makkelijk er van af te komen zo kan een relatie nooit werken.

Hm, ik vind het wel een beetje apart. Je hebt een vriend en je wilt toch ook een relatie inclusief het fysieke gedeelte zegmaar? Dat hij je meer gaat missen als hij je zoent vind ik nogal een slap argument. Ik zou er dus als ik jou was eens goed over praten, want misschien zit er nog wel iets anders achter.

Het kan wel zijn dat je vriend aseksueel is en gewoon geen behoefte heeft aan lichamelijke intimiteit. Al vind ik biet dat hij dan met rare smoesjes aan moet komen.

Laten we eerlijk zijn, het is wel apart dat een gezonde (?) Jongen van 20 geen behoefte heeft aan intimiteit met zijn criendin na 2 jaar.

Bedankt meiden. Het is voor mij ook goed om dit van anderen te horen. Zelf leef je ermee en heb ik het niet zo door hoe diep het eigenlijk zit.

kun je hier niet eens een goed gesprek over hebben met je vriend? Je hebt wel recht op een uitleg vind ik.

Ja dat wil ik ook wel. Maar omdat we elkaar alleen zondag zien is het lastig. Ik wil dat niet wachten maar ook niet zoiets over app/skype doen… Zo lastig!

Gewoon dan maar tot zondag wachten.

Ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend en ik moet zeggen… dan kunnen we niet van elkaar afblijven! Daarom vind ik het raar als ik nu jouw verhaaltje lees dan denk ik, hoe houd je het vol!!
Maar ja je moet onthouden, elke relatie is anders! En als jij zegt dat jullie zo voor elkaar gemaakt zijn en al 2 (!!) jaar bij elkaar zijn, is er denk ik helemaal niks aan de hand. Jullie houden duidelijk van elkaar!
De beste oplossing is met hem praten, want eerlijkheid werkt het beste.
Succes :slightly_smiling_face: !

Inderdaad. Ik vind het ook vreemd dat hij geen behoefte heeft aan zoenen en seks. Dat hij dit niet doet omdat hij bang is dat het lekker is vind ik een kutsmoes. Aangezien jullie al 2 jaar samen zijn moet het mogelijk zijn op een of andere manier dit even rustig met elkaar te bespreken. En dat is ook belangrijk, in een relatie mag je nooit met belangrijke vragen blijfen zitten, dan maakt frustratie uiteindelijk de relatie kapot.

Veel succes meid!!

ik zag een keer een berichtje op 9gag van een jongen die z’n vriendin nooit zoende omdat haar adem stonk maar dat is het niet xd[/s]

Ik denk idd dat hij gewoon aseskueel is. Ik zou er gewoon terloops over beginnen, de kans is groot dat hij zelf nieteens weet dat hij dat is en dat hij zich waarschijnlijk heel erg voor schaamt/zich zorgen maakt.

Mijn vriend en ik hebben ook een langeafstandsrelatie (inmiddels al langer dan drie jaar) en als we elkaar dan weer zien kunnen wij juist niet van elkaar afblijven. Misschien dat je vriend inderdaad aseksueel is, maar daar zou hij niet over moeten liegen vind ik. Misschien schaamt hij zich ervoor?

Maar daar kom je alleen maar achter door het hem te vragen. Je hebt recht op het antwoord. Het gaat er natuurlijk uiteindelijk om dat jullie van elkaar houden!

Valt knuffelen en kusjes geven ook onder aseksueel? Want hij overlaadt me met kusjes en hij wil constant knuffelen? Dat verwart me dan ook…

-

Mijn vriend en ik wonen ook een tijdje van elkaar af en hebben ruim anderhalf jaar wat, we zien elkaar vaak een dag en een nacht in het weekend en dan, inderdaad, kunnen we ook niet van elkaar afblijven.

Als jij echt verlang naar het zoenen en de seks, zou je hem niet misschien kunnen laten lezen?

Misschien vindt hij het eng om echt seks te hebben?