twee jaar binnenblijven voor 1miljoen euro?

Zou jij twee jaar binnenblijven voor 1 miljoen euro? Balkon of tuin mag je ook niet op, boodschappen doe je via internet. Je mag wel een laptop en tv hebben maar behalve de bezorgmensen mag niemand langskomen.

Mag ik dan wel op Girlscene? :smirk:
Want dan heb ik het er wel voor over.

Ja,zeker weten !

Nee.
Ik kan me heel goed binnen vermaken, maar om nou zonder zonnetje/wandelingen etc. te moeten leven… no thanks

Zeker weten haha

Yep
tenminste, zo gauw ik mijn school heb afgemaakt :’)

Nah ik zou dat echt niet kunnen denk ik, vind het soms heerlijk om alleen te zijn maar ik heb toch echt sociale contacten nodig. Ik zou me echt kut voelen als ik geen vriendinnen had, nooit ff een dagje weg kon etc.

Daarbij word ik echt depri van dagen dat ik alleen maar binnen zit te laptoppen :’) dus ik zou gewoon serieus depressief worden. Nee dus.

Nee, ik zou echt gek worden xd

nee jo mij martel je al met één weekendje thuis zitten, die miljoen kan dan effe de pot op :’)

Ja, ik zou het zeker doen.

nee ik zou dat echt niet kunnen

1 jaar zou ik wel doen, maar 2 jaar niet

Als de omstandigheden anders waren zou ik het wel doen…
Zo van:
1x per 3 weken mag je bezoek ontvangen
En je mag 2x per week de tuin in

ofzo

Absoluut niet. Ik zou helemaal gek worden. Bovendien heb ik ook een hond en daar zorg ik ook een groot deel van de tijd voor dus dat zou sowieso niet gaan.

-

Ik zou het wel willen maar niet kunnen denk ik.

Nee ik zou dat echt kunnen.
Afval naar de vuilnisbak mag zeker ook niet? Dat gaat stinken…

waarom niet, wat is nou 2 jaar op een mensen leven :’)
ik zou dan wel iets van een hometrainer willen hebben om toch actief te blijven. En als je je een dagje uit wil kun je mee via skype? haha

Dit ja. Weetje hoe slecht het is als je niet regelmatig ff buiten komt :’)

Maar dan nog zou ik dat niet aan kunnen denk ik. Een miljoen is nou ook weer niet zoveel