Twee hemdjes over elkaar?

Ok, ik heb dus echt een hele domme vraag, maar ik kan er gewoon niet opkomen:

Doen sommige meisjes twee hemdjes over elkaar heen? Dus bijv. een zwarte en een witte? Ik weet dat het echt heel stom is, maar ik kan er gewoon niet opkomen. In m’n hoofd denk ik dat meisjes dat wel doen, maar ik weet het even niet :confused:

Dus: doen jullie wel eens twee verschillende hemdjes over elkaar heen? Of kan dat niet en ben ik gewoon dom?

Jup.
Ik heb standaard een extra hemdje aan, maar ik vind het ook leuk om een wit hemdje en dan een blauwe bijvoorbeeld aan te doen, zodat je het witte randje nog wel ziet.

Hoezo zou dat niet kunnen? Doe het zelf alleen nooit

Heb topictitel gewijzigd, voortaan duidelijke topictitel aub (:

ja soms, vooral als de witte doorschijnt

Ik weet dat het echt heel dom is, maar ik draag zelf nooit hemdjes en dat wou ik eigenlijk wel doen, want ben erachter gekomen dat dat best leuk staat.

Maar doe je dan zeg maar twee spaghettibandjes hemdjes dingen overelkaar? Of eentje met gewone bandjes onder eentje met spaghettibandjes?

T lijkt echt alsof ik van een andere planeet kom ofzo :confused:

sommigen doen dat ja x]
En dan?

ik doe gewoon twee spaghettibandjes-hemdjes over elkaar hoor :slightly_smiling_face:
niks raars aan :grinning:

Oh, ik ben echt snugger… Maar ik zat zo in het pashokje van een winkel een hemdje te passen (met dikke bandjes) en ineens dacht ik: ja, en dan doe ik er een andere overheen, dat is wel leuk. Maar toen dacht ik bij mezelf: kan dat eigenlijk wel??

Ik doe onder een shirtje niet 2 hempjes aan, dat is overbodig.
Maar ik kan me voorstellen dat met mooi weer een licht hempje iets kan doorschijnen, dat je er een tweede onder doet.

2 spaghettibandjes zijn beter denk ik =)

Ok, even offtopic:

Ik heb google toolbar ding en die kan dus automatisch pagina’s vertalen. Nu zegt ie: Deze pagina is in het Afrikaans. Vertalen met google toolbar? XD

Ok, maar het staat denk ik ook niet echt als je eentje met dikke bandjes (soort tanktop) en dan eentje met spaghettibandjes, dat is niet echt mooi…

ja ik heb dat wel is bijv bij een wit tshirt met v hals heb ik er een gekleurd hempje onder
kan makkelijk

Offfff, een wit shirtje en een soort vest erover heen, dat je eronder nog dat witte ziet. zegmaar.

Maar ik bedoel niet echt een hemd, maar meer gewoon gekleurde hemdjes die je zo aan doet. Zoals een tanktop ofzo

ja die bedoelde ik ook :wink:

Ik doe het zelf wel.
Dan doe ik als eerste een wat langere shirtje/tanktop aan en daarop een andere.

Jaaa ik doe dat vaker. Heb standaard al ene aan.

Ja kan best, ik heb sowieso altijd eentje standaard aan