Twee handgeschilderde gitaren te koop! + schoenen, kleding en meer

Als vakantieprojectje heb ik twee oude gitaren geverfd! Aangezien ik al een paar gitaren heb wil ik zo kijken of ik er misschien iemand blij mee kan maken! Ik weet wel dat het geen meesterwerken zijn, maar ik ben wel benieuwd of iemand interesse heeft.

De eerste is een merkloos ding waar stalen snaren op horen. Er komt geluid uit maar echt kwaliteit heeft het niet. Voor heel weinig geld van iemand overgenomen en ik heb me laten vertellen dat hij al dertig jaar meegaat.

De tweede is een Samick LC 016G. Ik heb hem tweedehands gekocht, degene van wie ik hem kocht had er zo te horen geen verstand van. Ik geloofde het dus ook wel toen ze zei dat ze er pas een paar keer op had gespeeld hij speelt ontzettend fijn en het geluid is ook goed. Bij interesse kan ik sowieso betere foto’s maken en eventueel een filmpje voor het geluid. Stemmechaniekjes heb ik er ook gewoon bij, maar er was één knopje gebroken dus dat moet nog even gelijmd worden.

KLEDING & SCHOENEN

1. Zwarte hakken met bandje van Graceland, maat 38
    Nauwelijks gedragen, zitten een paar heeele kleine krasjes op

2.Grijze sleehakken, staat geen maat in maar is 38 of 39
Misschien twee keer gedragen
Nieuwprijs lag rond de 30/40 euro

1. Cognackleurige laarzen van Graceland, maat 39
    Hele lichte gebruikerssporen, zo’n 5x gedragen

1. Witte sneakers van Lacoste, maat 39/5.5
    Zitten wat ‘rimpels’ in de neus maar verder nog bijna nieuw, nauwelijks gedragen
    Nieuwprijs was 49.95

1. Zwarte loafers van echt leer, maat 5.5
    Ze zijn van mijn moeder geweest maar zij heeft ze eigenlijk nooit gedragen, en het is ook niet echt mijn stijl. Letterlijk zo goed als nieuw!
    Zijn hele mooie schoenen en waren toen niet goedkoop dus mogen alleen weg voor een goed bod

1. Blousje met groene appeltjes, maat M
    Nauwelijks gedragen

1. Blousje Esprit, maat 36
    Nooit gedragen

1. Rokje H&M, maat 36
    Gekocht via marktplaats maar staat mij niet zo

achterkant

1. Shirtje Fishbone, gekocht bij New Yorker, maat S maar valt klein
    Nauwelijks gedragen

1. Shirtje Royal Chicks, gekocht bij the Sting, staat maat M in maar valt als een kleine S
    Nauwelijks gedragen

1. Rode/bordeauxrode/auberginekleurige??? broek van glanzende stof van H&M, maat 36, valt vrij groot
    Gekocht via marktplaats en redelijk vaak gedragen maar ziet er nog goed uit, nu niet meer zo mijn smaak

1. Crop top met gaatjes Atmosphere, maat 36
    Gekocht via marktplaats maar staat mij totaal niet dus mag meteen weer weg

OVERIG

1. Zwarte koffer met bloemetjes, nooit gebruikt

1. Cd’s Rihanna: Music of the Sun, A girl like me, Good girl gone bad, Rated R., Loud

1. Ringetjes van crazy factory, per ongeluk de verkeerde maat besteld dus nooit gedragen
    http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=1581

Komt binnenkort nog meer bij

Doe een leuk bod! :slightly_smiling_face:
Alles op te halen in de buurt van Haarlem of verzenden op eigen risico
Meer foto’s of aanfoto’s kunnen altijd gemaakt worden!
:upside_down_face:

up!

7 ruilen?

^ik zie niet echt wat leuks, sorry!

omhooooog

goooedemorgen :slightly_smiling_face:

uppp

omhoog!

upje :slightly_smiling_face:

goedemorgennnn

up

Wauw, ik speel zelf geen gitaar dus ik hoef ze niet, maar ze zijn echt mooi gemaakt!

^haha aawh, dankjewel! :slightly_smiling_face:

:upside_down_face:

uppp