Twee dilemma's na een avond uit

Ik heb een zomerbaantje en daar leerde ik een jongen kennen, J., en al snel merkte ik dat hij mij wel leuk vond. Hij komt steeds naar ons werk als hij niet hoeft te werken en ik wel, gewoon om even te kletsen ofzo. Dus dat was wel obvious. Stiekem vond ik hem ook wel héél leuk. Gisteren was ik uit met een van mijn dates (lang verhaal) + een vriend van hem. We zijn vrienden eigenlijk, met net dat béétje meer. Toen ik dus uit was met die 2 jongens kwam ik J. tegen, daar heb ik mee gekletst en ik bleef 'm gedurende de avond steeds tegenkomen en flirtte dan ook wat met hem. Ik dacht ook dat dat wel kon want G. (mijn ‘date’) checkte ook meisjes openlijk, vertelde me dat ie gezoend had met een of ander meisje op vakantie, zei dat ie niks met mij kon beginnen op het moment vanwege een ander meisje dat komt logeren enz. Dus ik dacht ook wel dat het ‘kon’, met J. een beetje flirten. G. zou me thuisbrengen en op een gegeven moment zei G. dat hij + z’n vriend naar huis gingen. Ik ging maar mee, want ja, zij zouden mij thuis brengen, maar op de weg naar buiten kwam ik J. weer tegen en raakte die andere 2 kwijt. J. zei dat hij me wel thuis zou brengen, dus ik appte G. dat ie wel kon gaan want ik kwam wel thuis, maar ik had z’n autosleutel nog! Toen ben ik dus maar naar buiten gegaan, waar G. stond te wachten en heb hem z’n sleutel gegeven en ben toen vrolijk weggelopen met J. Op dat moment was ik me van geen kwaad bewust, maar nu voel ik me daar eigenlijk schuldig/slecht over. Ik weet alleen niet of het echt zo erg is of dat ik het erger maak in m’n hoofd.

Daarnaast ben ik dus met J. meegelopen en natuurlijk hebben we gezoend, want dat zat er wel dik in, maar toen zei hij: “laten we even naar een donkerder plekje lopen” en toen was 't vrij duidelijk dat ie wel zin had in een blowjob. Ik heb dat ook gedaan en hij drong aan op een ‘2e ronde’ maar daar had ik echt geen zin meer in, dus hij probeerde me een beetje over te halen door allemaal dingen te zeggen als “je was me direct al opgevallen” bla bla (ja dat zegt iedereen op zo’n moment, dus zo geloofwaardig vind ik het dan niet). In ieder geval, ik heb m’n spullen gepakt en ben weggelopen want ik was er wel een beetje klaar mee. Hij kwam achter me aan en ondanks dat ik zei dat ik ook zelf wel thuis kan komen, drong ie erop aan dat ik bleef en hij belde 'n taxi en zo kwam ik dus thuis. Eenmaal thuis kreeg ik nog een appje van 'm… Heel misschien zie ik hem vanavond weer, maar morgen zie ik hem sowieso weer, want dan werken we allebei. Het probleem is dat ik een beetje in de war ben, want ja… ik weet niet echt wat ik hiermee moet? Het is niet eens dat ik bang ben dat het awkward wordt op het werk, dat kan ik nog wel oplossen, maar ik dácht echt dat hij me wel zag zitten maar nu weet ik het dus niet meer, want als iemand je echt leuk vindt dan gaat ie niet meteen over tot blowjob volgens mij? Hoewel het me met bijna iedere jongen nog zo vergaan is, dus wie weet zegt het ook wel helemaal niks. Anderzijds denk ik ook wel dat het ‘mijn schuld’ is, aangezien ik best uitdagend gekleed was, met hem geflirt heb, we gedronken hadden (ik vooral) en ik met 'm gezoend heb EN met 'm mee liep.

Dus ja, al met al voel ik me een beetje slecht na gisteravond. Enerzijds door die vriend/date van me, anderzijds door dat dingetje met m’n collega.

Ik vind de vraag niet ‘als ie je leuk vindt gaat ie toch niet meteen tot blowjob over’, maar waarom ga JIJ meteen ‘tot blowjob over’…

Omdat ik dacht dat ik het niet kon maken om nee te zeggen, omdat ik dacht dat ik het uitgelokt had

Wauw, jij hebt issues, meis.

Wow.
Heb wat zelfrespect.
Als je dat niet wilt, doe je het niet, simpel.
Je laat je toch niet zomaar overhalen om zoiets te doen met tegenwil?

Oke. Luister goed. Al had jij daar poedelnaakt rondgelopen; je bent NOOIT verplicht om seks met een jongen te hebben.