Twee bikini's van Nelly.com (met kaartjes)

Hoi. Betrouwbare verkoperstopic blablabla en ik hoef me vast niet meer voor te stellen dus ter zake.

Wat: Twee dezelfde, nieuwe bikini’s van Nelly.com
Maat: M en L. Vallen als S en M.
Waarom: Top zat bij mij niet goed en te laat met terugsturen.
Nieuwprijs: Ongeveer ¤50 (voor één set)
Bij Nelly alleen nog broekje los te koop (klik)
Verkoopprijs: Doe maar een bod. Wel een normaal bod aub, de bikini’s zijn nieuw.
Vragen? Let me know.

Foto’s van Nelly.com

http://img267.imageshack.us/img267/7136/bikinin.png

Eigen foto’s
Links L, Rechts M.

Maat L

Maat M

bij maat M/L, wat voor cup moet ik dan denken? X

^ zelfde vraag, ik ben wel geïnteresseerd!

Bij de L, die dus meer richting de M valt, zou ik een B of kleine C zeggen. Heb zelf 80C en dat gaat niet aan de zijkant.

Als er bepaalde dingen moeten worden opgemeten, dan wil ik dat ook wel doen.

Dan ben ik wel geïnteresseerd in de L, als die inderdaad als een B of C valt (:

Oke, ja B / kleine C zou moeten kunnen maar het is moeilijk om met zekerheid te zeggen natuurlijk, aangezien ik zelf niet die cup heb. Als je iets opgemeten (van broekje of top) wil hebben dan moet je het even laten weten! :slightly_smiling_face:
En als je een bod wil doen/bikini wil overnemen, dan hoor ik het ook wel :wink:

Ik vind 'm super, alleen twijfel ik door de maten dat is altijd een probleem bij mij…

Maar denk dat er genoeg anderen geïnteresseerden zijn! Want hij is echt geweldig!

Mooie bikini’s!
Succes met je verkoop!

Ik wil graag de M :’)
Kun je me een note sturen?
(Als ik stuur komt die niet aan…)

Je mag me wel even noten, dan kijk ik wat je misschien nog kunt opmeten (:

Waaaaaauw. De M, valt die echt als een S? Zou je me kunnen noten wat je richtprijs is? Ik ben bang dat ik op het moment niet genoeg geld er voor heb, maar ik zou het toch heel fijn vinden als je me even note zodat ik het zeker weet. :slightly_smiling_face:

veel geïnteresseerde zeg xd.
denk dat ik al te laat ben xd

Ik heb interesse in de L. Wat is je hoogste bod tot nu toe? Note me terug please!

Supermooi! Ik denk alleen dat de S al te groot is voor mij… :frowning_face:

Wow, leuke bikini’s, alleen haat ik bandeau’s om te dragen :’)

Ik heb net alle notes gelezen. Ik ga eerst ontbijten, dan de bikini’s toch maar even opmeten en dan note ik iedereen terug.

okee, echt wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw hihi.
ik vind ze echt prachtig, maar ben een beetje blut ): en heb van broekje M en topje voor een B cup, dus dat zal niet gaan

okee, echt wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw hihi.
ik vind ze echt prachtig, maar ben een beetje blut ): en heb van broekje M en topje voor een B cup, dus dat zal niet gaan denk ik! echt balen, want ik vind ze super!

Goed ik heb gemeten en dit heel mooi getekend.
Waar moet je op letten als je zelf ook gaat meten:
Ik heb:

• Gemeten op platte ondergrond
  • Topje zoveel mogelijk platgedrukt (ivm vulling)
  • Bij bandeaus zitten vaak plastic harde stukken aan de zijkanten, die afstand heb ik opgemeten.
  • Ter indicatie heb ik ook een bikini van mezelf (80C H&M) opgemeten (beugelbikini!), van beugel tot beugel, dat is 32 cm. Ook zoveel mogelijk platgedrukt! dus niet als je hem aanhebt, dan kom je al snel op 45cm met mijn cup.

http://img823.imageshack.us/img823/7186/bikinimaten.png

Wat is je rp?