Twee agenda's

Je leest t al in de titel :cold_sweat:

Ik heb dus twee agenda’s gekocht, omdat ik in de winkel nog geen keuze kan maken. Ik ben best twijfelachtig. Maar goed. zes weken later weet ik het nog niet. En over twee weken ga ik weer naar school. Het gaat om deze twee:

Welke vinden jullie leuker? Ps: haast al mijn spullen zijn van Supertrash. Maar de meiden agenda ziet er van binnen weer leuker uit. Ik kan het mezelf ook soms erg moeilijk maken :bored:

supertrash :slightly_smiling_face: je kan hem dan ook leuker maken van binnen met foto’s

supertrash

Supertrash!

Hoe oud ben je?

ik zou die van supertrash nemen.
maar kun je die andere nog terugbrengen dan, als je ze al zes weken hebt?

Die Supertrash agenda ! hij is echt leuk

ik ben 13

Dan vind ik links leuker.

Ik vind ze allebei niks :’)
De rechts is wat volwassener.

Voor jouw leeftijd vind ik links leuker.

Ik vind de zwarte mooier.

de zwarte, omdat die wat volwassener is, maar hoe oud ben jij dan? want als je bijv 13 bent is de linker mss beter

Voor jouw leeftijd vind ik de linker leuker, maar ik vind persoonlijk de rechter leuker.

oooowww srry, had niet gezien dat je je leeftijd al had genoemd :flushed:

Links, want je vind die binnenkant leuker, die zie je het meestte.

Als je voor de meiden agenda gaat dan is hier altijd nog iemand die de supertrash agenda over wil kopen (:

Maar ik vind persoonlijk de st agenda leuker maar voor jouw leeftijd lijkt me die meiden agenda leuker!

Supertraaaash! Maar eigelijk vind ik voor jouw leeftijd die meiden helemaal niet verkeerd. Ik ben 19 en kies daarom voor supertrash. Zoals eerder is gezegd; je kan supertrash beter verkopen.