tv-zenders op je computer?

Hoi! Ik vroeg me af of je tv kan kijken op je computer/laptop. Ik was op internet aan het zoeken en je hebt sommige websites waarop je ‘‘basis kanalen’’ kunt kijken, maar ik bedoel gewoon tv kijken zoals bijvoorbeeld bij Ziggo. Moet je daarvoor perse een alles-in-1-pakket voor hebben, of heb je daar ook andere opties voor? Ik vind het geen probleem om ervoor te betalen. Netflix vind ik niet echt leuk, ik bedoel dus gewoon tv-zenders.

Ik ben ook zoiets tegen gekomen: http://www.tv-op-je-pc.nl/home/ maar ik vertrouw dat niet helemaal. heeft iemand er toevallig ervaring mee?

volgens mij heb je daar echt een alles in een pakket voor nodig. Zelf heb ik Kpn.

Tip:Probeer popcorntime te downalden daar kun je veel series en films op kijken.

Wij hebben een Ziggo pakket (internet, tv), en ik kan een app downloaden op tablets/pc’s waarop ik alle uitzendingen kan kijken die op dat moment zich afspelen van de zenders waarop je een abonnement hebt. Misschien kan je ook zoiets vinden voor op de computer? (Popcorntime hoor ik trouwens slechte dingen over, virussen etcetera, ik zou het eerst goed nachecken voordat je zoiets downloadt. :slightly_smiling_face: )