TV SHOW ideas

ok dus de vrienden van mijn ouders hebben de kans om een tv show te beginnen maar ze weten niet of ze dat willen doen want ze hebben niet echt ideeën die ze helemaal overtuigd over zijn. Dus ze vroegen aan mij wat ik leuk zou vinden om in een tv show te zien (miss wel een talk show ofzo)
Ik zie dat ik wil interviews wilde zien van beroemde mensen enz.
en hebben jullie ook ideeën?

Sorry dat ik dit zeg, maar ik denk niet dat dat wat gaat worden als er nu al geen ideeën zijn.

hoe kun je nou de kans hebben een tv show te beginnen zonder ideeën:p

Misschien wel een talk show ofzo? Dus het kan ook een soap zijn, of documantaires?

een show waar je de kans krijgt je idolen te ontmoeten zou wel leuk zijn :slightly_smiling_face:
verder iets met beauty/fashion ?

Show Zonder Ideeën

Zo, nu heeft het in ieder geval een naam.

Hmm, eerlijk gezegd vind ik shows waar je beroemde mensen kan ontmoeten een beetje afgezaagd.

Ik bedoel, eerlijk, die mensen hebben daar echt geen zin in en de tv-kijkers willen niet kijken naar krijsende mensen die hun idool zien.

/maak geen show als je niet eens een idee hebt/

verder denk ik niet dat het heel veel nut heeft om dit op girlscene te plaatsen XD
maar beauty/fashion lijkt mij leuk :slightly_smiling_face:

yepp(:

Ik ken een hartstikke leuke show waar dat 6 vriendinnen aan een tafel zitten en dan ja babbelen maar egt heeeel gezellig en allemaal girlie weetjes en lekker grappig(: en dan zitten ze het nieuws op een hilarische manier te bespreken enz
maar het zijn wel beroemde mensen:een schrijster,actrices,songwriter,presentatrice,…

PS:het is een russische show;)

thanks alot

ghehe je mag niet zomaar ideeën van andere shows jatten hoor :stuck_out_tongue:

Maar wat voor budget hebben ze? Is het meer een kleine show of mag het groots zijn? Shows die ik graag kijk zijn…Over mediums ( paranormaal enzo), programma’s over beauty en over kleding ( zoals Trinny & Susannah)…Alles met make-overs eig, haha.

Rofl.

Erg pakkend, zou ik zo gaan kijken.