[tv-serie] Vikings

Ik zag dat er (volgens mij) nog geen topic over was dus hier is ie dan!
Zijn er meer mensen die het volgen?
Vikings is een serie over, ja ja, vikingen. Ik weet eigenlijk niet of je het ergens kan kijken maar ik heb het gewoon gedownload.
Het is trouwens gebaseerd op een noorse held die echt bestaan heeft, Ragnar Lodbrok.
Maar hier wat plaatjes om te zien hoe leuk het is :slightly_smiling_face:
Ragnar:

Lagertha

Floki

Rollo

http://www.history.com/s3static/video-thumbnails/AETN-History_VMS/463/187/History_Vikings_Meet_Earl_Haraldson_SF_HD_still_624x352.jpg

Hihi, ik wilde hier net een topic over aanmaken, maar goed dat ik eerst even gezocht heb, want er is er al één!

Ik heb sinds gisteren zes afleveringen gezien, en vanavond ga ik de laatste drie kijken. Ik vind het behoorlijk awesome. :slight_smile: En oh mijn god, wat een aantrekkelijke vikingen, hehe. :’)

http://www.youtube.com/watch?v=XQFQN3-Pm8E ← Mooie trailer.

Zoooo, klaar met het eerste seizoen.
Maar het ziet ernaar uit dat ik en TS de enige zijn die dit kijken. :-0 Nog één gifje om jullie te lokken, en anders weet ik het ook niet meer. :’)

Nog nooooit van gehoord, maar ik kijk al miljoen series dus deze kan ik ook wel aan mijn to watch list toevoegen.
Zal wel even een aflevering downloaden. :'D

Nee kijk ik niet, maar ken ik wel en wil ik zeker nog wel kijken!

Ik heb het gewoon gedownload. :slight_smile:

Het lijkt me echt tof c: staat al heel lang op m’n watchlist maar ik kom er maar niet aan toe meh

Gister de eerste aflevering gezien, en ik ga zeker verder kijken want het zag er erg leuk uit!

hihi jeeeej eindelijk mensen die het kijken! :grinning:
wel jammer dat seizoen 2 pas in 2014 komt …
maar maar veel mensen die game of thrones kijken vinden vikings ook leuk (SUBTIELE HINT) niet dat het op elkaar lijkt maar het leuk.

en de vikings zijn zeer aantrekkelijk ja hihi

die ogen moeten wel bewerkt zijn

hij is ook zooo lief:

vond de season finale wel kut trouwens :’) ragnar krijgt helemaal een ego :frowning_face:

ik heb t trouwens ook gewoon gedownload!

^ Erg hé… :’) Aan het begin vond ik hem echt geweldig. Iedereen is dan echt een schoft en hij is de enige met enig gevoel voor moraal, maar aan het eind van het seizoen zat ik een beetje van: mehhh.

jaa inderdaad. Hij wordt net als de rest :c en dan was het ook echt de laatste aflevering uuughhh

maar hij blijft sexyyy

Oh, die scène… ^
Mijn eerste reactie was: “Oh mijn god, een trio?! Are you kidding me?”
Daarna: “Ragnar is so pretty it’ll kill me.” 0___o
En toen: “OH, Athelstan, you fool, why didn’t you go for it?!”

:’) Ik leef echt mee.

haha ja echt een fool, wie krijgt er nou een kans op een trio met zo’n lekkere viking en lagertha is ook super knap dus ja… wanne oelewapper!

er is ook pas 1 seizoen dus zo weinig is het niet :grinning:
jeej leuk dat meer mensen het kijken whiihi

Ik vind Rollo een smerig ventje, maar deze scene was hilarisch:

huehue inderdaad, hij kwam zo kneuzig over <3

Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien. Volgens mij is dit wel echt zo’n serie waar je een paar afleveringen van gezien moet hebben voor je een beetje kunt oordelen. Ik weet nog niet zo goed wat ik er dus van vind, haha.
Ik zal later nog wel een aflevering kijken.

Haha, mijn grootste motivatie na één aflevering was Ragnar. :’)

^hahaha same!

maar ik vond het eigenlijk gelijk al vet, maar dat had ik niet zo met game of thrones dus verschilt per persoon denk ik :slightly_smiling_face:

Ah, ik zoek nog een nieuwe serie en dit trekt mij toch meer dan game of thrones, ik ga het proberen! :grinning: