[tv-serie] Teen Wolf

Kijkt er iemand deze serie?
Heb gehoord dat het wel een leuke serie is. Dus misschien kijkt iemand het hier toevallig?

hier te bekijken

Elisabeth?
En nee, nooit van gehoord.

Ja, maar die zit volgens mij niet of Girlscene.

Dan is het toch niet nodig om het erbij te zeggen anders gaat iedereen vragen ‘wie is dat?’ :stuck_out_tongue:

Ik heb er nog nooit van gehoord, van Teen Wolf niet en van die Elisabeth niet. :wink:

Veranderd c:

Teen Wolf. Heb er wel wat over gehoord maar het lijkt me zo Twilight-Jacob achtig :’).

Heb een aflevering gekeken en nog een stukje… maar ben toch maar gestopt. Ik kijk liever TVD.

Die film was fucking vet.

Ik volg het wel, alleen de summerfinale was vorige week :c

Het lijkt er echt totaaaaaal niet op vind ik… ook de wolfen enzo zien er héél anders uit.

ik kijk het elke week! het is echt leuk :grinning:

ik kijk Teen Wolf wel, en ik vind het wel leuk - en wat is TVD???

o het betekend The Vampire Diaries, overal is tegenwoordig een afkorting voor!

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar een voorstukje van de serie op youtube is wel leuk, dus ik denk dat ik het binnenkort ga kijken!

Dit topic leeft ook niet echt meer…

Ben pas begonnen met het kijken van Teen Wolf. Vind het best een leuke serie, best wel spannend. En er komt ook een seizoen 2 (3 juni) :slightly_smiling_face:.

De trailer seizoen 2! http://www.mtv.com/videos…lf-season-2-trailer.jhtml Lijkt me echt leuk en spannend :slightly_smiling_face:

Up :grinning:

Vind seizoen 2 echt leuk geworden! Ik raad teen wolf wel aan als je tvd en secret circle enzo kijkt