[tv-serie] Stranger Things

STRANGER THINGS

Ik kon hier geen topic over vinden en ik kan het me echt niet voorstellen, aangezien ik dit echt de beste serie aller tijden vind dacht ik laat ik dan maar beginnen.

Op 6 november 1983 verdwijnt de twaalfjarige Will Byers op mysterieuze wijze in het stadje Hawkins in Indiana. Als een gevolg van de verdwijning begint Joyce, de alleenstaande moeder van Will, door te slaan. De politie, onder leiding van Jim Hopper, begint een onderzoek, evenals Wills jeugdvrienden Mike, Lucas en Dustin. Op een dag vinden de drie jongeren een verdwaald meisje met psychokinetische krachten. Samen ontdekken ze dat er mysterieuze krachten in het spel zijn en dat een sinistere overheidsorganisatie probeert om de waarheid te verdoezelen. Bron: Stranger Things - Wikipedia

[size=10pt]TIP:
Als je Netflix hebt* en je hebt seizoen twee al helemaal uit is er ook Stranger Things Beyond. Hier praten de makers en de cast hoe het er behind the scenes aan toe ging.

*Waarschijnlijk staat dit ook wel ergens anders op internet, ik heb op youtube kleine stukjes voorbij zien komen.

GIFs zijn toegestaand dus brand alsjeblieft los

Vragenlijstje:

1. Wie ship je met Nancy? Jonathan of Steve?
  2. Wat is je favoriete scene van seizoen 1?
  3. En die van seizoen 2?
  4. Eggo’s of 3 Musketeers?
  5. Wie is je favoriete vrouwelijke character?
  6. En de mannelijke?
  7. En je all-time favorite?
  8. Justice voor Mews of Jurtle the Turtle?

hallo waarom reageert niemand op dit geweldige topic.

stranger things is the best thing on dis earth…

Vragenlijstje:
Wie ship je met Nancy? Jonathan of Steve? JONATHAN
2. Wat is je favoriete scene van seizoen 1? [b]oehh, lastig ik vind die scene fantastisch dat Joyce ontdekt dat ze kan communiceren met Will via het alfabet en de lichtjes.
3. En die van seizoen 2? Steve babysitting the boys
4. Eggo’s of 3 Musketeers? Eggo’s
5. Wie is je favoriete vrouwelijke character? Joyce!
6. En de mannelijke? [b]Hopper, maar seizoen 2 Steve mag er ook wezen!
7. En je all-time favorite? Dustin
8. Justice voor Mews of Jurtle the Turtle? Mews!