[tv-serie] Pretty little liars

Was echt een goede aflevering!

Maar ik ben volgens mij wat vergeten. Het laatste wat ik van Andrew nog weet is dat hij in die koffietent de meisjes zat af te luisteren, of iets in die trant. Vanuit wat is de politie Andrew dan gaan verdenken?

Eindelijk de nieuwe aflevering gezien, wtf :astonished: Ik ben echt heel veel vergeten, vooral over Sarah Harvey. Hoe ze Andrew zijn gaan verdenken snap ik ook niet helemaal. Tijd om heel veel terug te gaan lezen en theorieën uitpluizen…

Ik vond het inderdaad ook erg vaag waarom de politie ineens achter Andrew aanzit, was al bang dat ik de enige was die zich dat afvroeg :’)

Wauw, hier heb ik dus 4 seizoenen op zitten wachten. Eindelijk weer een goed plot en spanning!!

Weer dat filmpje in die kamer… Mrs D zegt ´your sister´ … wij nemen aan dat dat Ali is, misschien is dat Ali niet maar Bethany? En is bethany twins met Charles en is dat min of meer zijn motief? of de twin theory zit hem in Jason, Wat dus zou betekenen dat het ook een kind is van Mr Hastings… wat ook zou verklaren waarom Mrs D er niet meer is en Mr hastings en Melissa meer zouden weten?? En dat leidt dan indirect misschien weer terug naar Ian die het voor Melissa wilden opnemen? (zat hij ook niet in dat NAT clubje met Mona en Andrew en Jason?).

Ze hebben het ook telkens overal op internet enzo over The ATEAM. Ik ben eens gaan nadenken maar staan die letters niet gewoon al voor namen? Andrew T (?) EZRA Aria/Ali(?) Melissa. Ofzo. geen idee.

Ik probeerde de teksten op dat schilderijtje in die kamer te lezen, maar de letters zijn heel klein. Het lijkt wel een geboorte aankondiging. Van een tweeling…

En ik denk dat die torture inderdaad een variant is op het Milgrem expiriment, om zo de liars tegen elkaar uit te spelen… dat kan verklaren waarom Hannah zo verraden naar buiten kwam lopen, de Liars hebben haar telkens gekozen?

Weer heel veel vragen dus hahaha

Ahh ik moet nog kijken

Kan iemand dez theorie uitleggen, want ik snap 'm niet…

Kan niet wachten tot volgende week :grinning:

Misschien moet ik weer eens van voor af aan alles gaan kijken deze vakantie… Soms hoor ik namen die ik totaal ben vergeten en gebeurtenissen die ik me niet meer kan herinneren

Ben ik ook mee bezig, en je beseft je niet half hoeveel je vergeten bent (en hoeveel er niet afgemaakt is, van die dingen waarvan je denkt ‘dit is vast super belangrijk!!!’ en dan hoor je er vervolgens niks meer over).

Ik had juist het idee dat het niet Hannah was. Iedereen was helemaal terugveranderd naar vroeger, met haar, zwemkleding, “kakkerkleding”, en Hannah niet. En die blikken die ze uitwisselden was denk ik omdat Hannah het meeste moeite met haar oude “ik” had.

Ja maar ook zoals iemand hier al had gezegd, toen ze hun kamers inliepen schreeuwden ze METEEN. Dan klopt die theorie toch niet.

EDIT: grapje dat staat boven me, had niet genoeg gescrollt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja ben ook overnieuw begonnen. Zelfs hele personen die ik ben vergeten. Wat me wel opvalt trouwens is dat dit een van de enige series is waar de hoofdpersonen vanaf vrijwel het begin bij dezelfde vriend(in) houden. Ze leren Toby, Caleb, Ezra en Paige (al is die nu weg) al in seizoen 1 kennen, wist ik niet

die theorie is gebaseerd op de preview van de volgende aflevering. Hier zie je de meisjes met allemaal kabeltjes en knoppen, en hendeltjes waarop telkens een foto van een van de liars staat.

Jup, en daar wordt ook op gebaseerd dat ze gelektrocuteerd worden voor elke leugen die ze ooit hebben verteld, toch?

Ik zou echt dissa-fucking-pointed zijn als ANDREW Charles is. Serieus, hij is in deze serie voor 5 minuten? Ik heb mijn hoop op Wren. Of Cece. Of Caleb.
Maar aangezien het allemaal in connectie is met de Dilaurentis familie is de ‘Wie’ denk ik ook niet zo heel belangrijk, meer de ‘Waarom’. De storyline over Charles en de Dilaurentis familie vind ik nog niet zo geweldig. Ik bedoel wat kunnen Aria, Emily, Hanna en Spencer daar precies aan doen? Maargoed, genoeg gezeurd. Geweldige serie, met vast en zeker een geweldig eind op een of andere manier :sunglasses:

Edit: foutje

Ik ben gewoon echt excited voor de aflevering van morgen(nou ja vandaag, maar die zien we morgen?)

Ik vond het einde van de eerste aflvering echt slecht haha