[tv-serie] Pretty little liars

Aaaaah! Waar kijken jullie PLL op? Ik wil zo graag die van gisteren kijken, maar als ik via Netflix kijk moet ik een week wachten en ik ben too curious :rage:

http://watchseries.lt/Watch , is niet met ondertiteling.

Dit

@Eef: Beetje fantasie gebruiken. ;$
@Fireside: Ah zo, het is ze bij mij iig gelukt, ik werd nieuwsgierig en ben het nu aan het kijken. :dry:

Ik denk (en dit is nog maar een vaag, niet uitgewerkt/uitgezocht vermoeden) dat zij ook een kind van mr Hastings en ms Dilaurentis blijkt te zijn, daardoor heeft ze dus grotendeels hetzelfde DNA als Ali, maar ik denk dat Ali en spencer (plus haar moeder etc) niet van haar bestaan wisten, dat Jason het weet en dat om die reden ook Jessica Dilaurentis is vermoord, hoe of wat ben ik nog niet echt ingedoken maar denk dat het zo ongeveer gelopen is (ook met het tweeling verhaal van ali in de halloween aflevering, misschien dat daar dus een kern van waarheid in zat), en dat het geld wat Ali had van mr Hastings dus zwijggeld bleek te zijn omdat zij op een of andere manier dus van het bestaan van haar zus af wist en dat toen dat mysterie gebeurt is om het in de doofpot te stoppen… maar dat dat dus iets anders gelopen is

hopelijk is mn verhaal te volgen want het loopt niet echt chronologisch zie ik nu haha maar weet niet hoe ik het kan overbrengen, in mijn hoofd klinkt het heel logisch allemaal maar het ook hier neerzetten wil niet zo lukken omdat ik allemaal flitsen van fragmenten uit PLL in mn hoofd heb zitten :")

Ja, ik denk dat dat inderdaad was omdat er welgeteld één meisje met een geel shirtje was verdwenen rond die tijd en de politie er daarom (vanwege kleding en plaats van vondst, etc.) er vanuit ging dat het Ali was. Maar ik vind het inderdaad ook raar dat er kennelijk geen monsters zijn gebruikt voor identificatie, maar hey, hoeveel vermiste meisjes van zestien met blond haar en een gele top liepen er rond in de tuin van de DiLaurentissen?

Nee inderdaad dat zal wel jammer en een beetje teveel zijn!

Dezelfde kleren betekent niet meteen dezelfde persoon toch

Pretty little liars geeft mij meer denkstof dan mijn wiskundeboek :’) En dan ben ik nog niet eens bijgekeken.

jaaaa leuke aflevering!!
vind het inderdaad ook vaag dat er geen monsters genomen zijn, heel onprofessioneel van de politie van rosewood! (maar dat wisten we al!)
melissa ja, big shock! ben blij dat we er eindelijk achter zijn!!!

Wat betreft die identificatie van Ali: ik dacht dat Ali’s moeder had bevestigd dat het haar dochter was (aan de kleren idk wat er nog van het lichaam over was) en dat er verder geen onderzoek is uitgevoerd. Maar wellicht herinner ik het me fout, tis nogal lang geleden…

Nee, je bent juist. Ik herinner me het ook precies zo :slightly_smiling_face:

Hoeveel aflevering nog tot een stop?

Alleen volgende nog

Goddammit

dat is waar, zo herinner ik het me ook! maar dan zou toch alsnog een onderzoek moeten komen niet? hoe duidelijk is een lijk na een jaar? :grinning: maarja, het is en blijft een serie!

na die aflevering ga ik een beetje wenen in een hoekje tot januari. ze gaan ons sowieso achterlaten met een mega grote cliffhanger :rage:

^ Ja inderdaad… Want daar zijn ze goed in! Grr :rage:

Neeeeee, één aflevering en dan wachten tot januari? :frowning_face:

Hmm klinkt best logisch