Ja vanavond komen er weer afleveringen van Penoza op. Dit zijn wel de afleveringen die er al eerder op zijn geweest maargoed het is altijd leuk om het weer te kijken! (vind ik)
Ja ik verheug me ook wel weer op het nieuwe seizoen
omg jaaaaa. heb zo’n zin in het nieuwe seizoen
Ik hou zoveel van penoza
yaaaaa ik houd ook echt van die serie
Toevallig gisteravond weer in de eerste aflevering gerold en ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint. Elke week in spanning. Ik heb met alle toeters en bellen een alarm klaarstaan voor de eerste aflevering *\0/*
Ook nog fans van Overspel hier? Dat begint namelijk ook weer op 10 september
Ik zag gisteren ook de eerste aflevering en gelijk daarna de promo voor het derde seizoen en het eerste wat me opviel, is hoe groot Boris is geworden haha. Is niet meer dat kleine jongetje van de eerste aflevering
haha me 2
oh dat heb ik niet gezien!
Wanneer begint het nieuwe seizoen van penoza?
OMG KOMT OVERSPEL OOK WEER? YESS GEWELDIG
13 september.
Jaaa dat begint 10 sept weer Ook zo’n awesome serie.
Ik kijk ook weer (:
Zijn er ook Hollands Hoop fans? GEWELDIGE SERIE
nee, ik niet. maar misschien anderen
OMG!, Penoza, Overspel, Hollands Hoop, Flikken Maastricht. Ik meld me!
Kunnen we niet een soort algemeen topic hierover maken of is die er al? Ik beken dat wij gisteren stiekem ook gewoon aflevering 2 van Penoza hebben gekeken. En Hollands Hoop hebben we ook gekeken en ik wist nog niet dat er een nieuw seizoen Overspel kwam. Yes!! We hebben goede acteurs die alles vertolken zoals het moet. En Penoza wordt gruwelijk nu Boris aan de verslaving gaat. Luther is mijn favoriet. Even geheel terzijde, heeft iemand ook de Zwarte Tulp gekeken?
Ik vind het wel een goede, soort van Nederlandse series topic?
Ja, even kijken of dit topic omgebouwd kan worden oid? Ik keek vroeger al naar goede Nederlandse series als Vuurzee, Unit 13 en Ernstige Delicten