[tv-serie] Once Upon a Time

Once upon a time is een nieuwe serie dat vorige week is uitgekomen in Amerika.
Ik heb vandaag de eerste aflevering gekeken en ik vond het echt geweldig! Wie kijkt het nog meer? Vandaag wordt de tweede aflevering uitgezonden in Amerika. :slightly_smiling_face:

Waar gaat het over?

http://pics.filmaffinity.com/Once_Upon_a_Time_TV_Series-937466661-large.jpg

In het kort gezegd, komen in deze serie alle sprookjes die we kennen in beeld. Deze sprookjes zijn gemixt met de ‘moderne’ wereld.

Op IMDB staat: ‘‘Centers on a woman with a troubled past who is drawn into a small town in Maine where the magic and mystery of Fairy Tales just may be real.’’

Benieuwd geworden? Op de wikipedia page kun je er meer over lezen (er komen wel wat spoilers in voor, dus als je daar niet van houdt raad ik je aan om het niet te lezen als je de serie wil gaan kijken).
Klik voor wikipedia

Hier is een megavideo-link voor de eerste aflevering:
Klik

Ik hoop dat er meer mensen gaan kijken, want ik vind hem echt super! :slightly_smiling_face:

Oh, dan ga ik deze ook eens een keertje bekijken. :slightly_smiling_face: Ik heb gisteravond Grimm gekeken, waarin ook allerlei sprookjes gemengd worden met onze huidige wereld, en die beviel me uitstekend. Lijkt me in ieder geval wel een leuke serie!

Grimm heb ik ook al gedownload om te kijken, haha :stuck_out_tongue: Ga die waarschijnlijk ook vanavond nog kijken (ja, ben echt een seriefreak)

Klinkt leuk! Ik denk dat ik die wel een keer ga bekijken zodra mijn tentamens over zijn.
Ik vind sprookjes altijd wel leuk.

Ik heb zojuist Grimm gekeken, die is ook superleuk! Er zijn gewoon te veel leuke series :’)

Once upon a time is echt super! Nu nog ff snel bezig met het kijken van Grimm!

Vandaag is aflevering 2 van Once upon a time uit!
Ik heb lekker vrij, dus ga hem nu kijken :slightly_smiling_face:

up!

Oh dat klinkt als iets voor mij!

up! :slightly_smiling_face:

Het super! Ik hou van sprookjes haha.

vanavond alweer de 3e aflevering!

net die link ff aangeklikt. super leuk! op welke zender kan je dat dan zien? ook in nederland???

Nee het is pag begonnen in Amerika, dus het is (nog) niet te zien in Nederland.

oh okee, heb je ook links van 2e en 3e aflevering dan? :grinning:

ik snap het niet echt maar ik ga de 1e aflevering kijken dan kom ik er wel achter haha

ik kijk het altijd via sidereel.com
aflevering 2

aflevering 3 kunnen we morgen pas kijken, omdat het op zondagavond wordt uitgezonden in Amerika. :slightly_smiling_face:

vast wel!

OMG OMG OMG I LOVE IT!!!
ik snap het btw haha

ik ga aflevering 2 snel kijken !!!
dat stukje waar die ene dood gaat in “sprookjesland”( noem ik het maar ) en sneeuwitje hem vind was echt een huilmoment