[tv-serie] Gossip Girl

http://i167.photobucket.com/albums/u128/Bella4Chrissy/Gossip-Girl-Image.jpg

Het Officiele Gossip Girl topic…

• alles over de serie
  • het boek
  • de kleding
  • kortom hier kan je alles erover kwijt!

yay
heb t net gekeken, vond t super, lekker vlotte serie.
Ik heb t boek nog niet gelezen…

Ik vind de boeken super :grinning: Maar ik heb het net gemist :frowning_face: Want ik was met verhuizing bezig :wink:

Oe ja, de aflevering van net was leuk net zoals de boeken

Ook ik heb het net gezien. Geweldig, that’s all I can say. Goede acteurs! Alleen ik vind Jenny zo niet lijken gewoon! In het boek staat ze heel anders beschreven. Blair en Serena zijn gewoon super, ik ben erg benieuwd naar volgende week en blijf het zeker volgen!

edit,

de beste serie eveeeeeerrrrrrrrr

geweeeeeldige serie,
zit er al een maand op te wachten & ik vond het geweldig,
je moet deze serie echt volgen, hihhi!
heheheh chuckchuckchuccck <3

Ken de boeken niet, maar dat is denk ik maar goed ook, vond het een leuke serie :grinning:

ik ben echt gossip-girl verslaafd, ik heb het hele 1e seizoen al op het internet gezien… echt geeeewwwellldíg!! blair vooral
Maar in de boeken loopt het idd anders

in het boek is het verhaal anders…

Oh oké… Maar ik zag toch ook wel wat overeenkomsten met het boek?! Dat feest enzo en dat met Jenny en Chuck… Ik vind Blair en Serena wel heel erg kloppen. Daarom viel me Jenny zo op!

ik heb het op internet ook al hele seizoen gezien, maar ik blijf nog kijken. Leuker met ondertiteling :stuck_out_tongue: en met meiden erover praten hehe

kan je dit ergens nog nakijken… heb het helaas moeten missen

vast wel ergens. de serie is leuk :grinning::smiley:

super serie!!!
maken ze een tweede seizoen?

Wat ik erover lees maken ze wel weer een tweede seizoen.

hoera! :grinning:

ik had gister avond gekeken SUPPERRRRR

klopt, alleen in het begin is het nog niet zo heel erg anders :slightly_smiling_face:

ik vind het super, maar ik vind nate & chuck helemaal niet knap eigenlijk :stuck_out_tongue:
alleen die andere jongen naam kwijt, broer van Jenny is wel knap !
ik ga het zeker allemaal opnemen en volgen !