[tv-programma] Temptation Island VIPS 2018

Ja ja er komt weer een nieuwe Temptation!
Vanaf 7 juni alleen op Videoland.

Een idee wie het eerste koppel is?

Ik denk Dre Hazers en Monique…

Oeh, ik zag hem ook al voorbij komen!
Ben benieuwd wat voor BN’ers hier nou aan mee doen

^Ik las boer Tom & zn vriendin.
Dre en Monique zijn nu al (tijdelijk) uit elkaar, dus dat zou niet zo’n goed begin zijn dan. :cold_sweat:

Lijkt wel van boer zoekt vrouw, op zo’n boerderij. Kan natuurlijk ook een in stinker zijn…

Hey! Dacht ik ook al aan!:smiley:

Maar het is al eerder opgenomen toch?

Ik vind het zo ontzettend shit dat het alleen op videoland is.

Drie keer raden wie er een abbo heeft op Videoland ghehe

Ik denk dat Fabrizio en Pommeline erin zitten.

En ik heb geen videoland, maar het zal sowieso wel weer op Bundavids komen

Mensen denken idd Farizio en Pommeline, Rosanna en Niels,

Ik heb geen Videoland, maar het komt vast wel op Bundavids dus ik ga wel kijken. Leuk dat Kaj Gorgels het presenteert! Ben benieuwd naar de koppels.

Het schijnt dat Tessa Kort meedoet als verleidster. Zij is bekend van BNTM en Echte Meisjes in de Jungle.

https://c1.staticflickr.com/9/8479/8287040866_3cee1951c9_b.jpg

Of het is juist door Temptation gekomen? Weet niet sinds wanneer ze uit elkaar zijn maar misschien was dit na de opnames?

Ja dat denk ik dus ook! Wel sad… waarom doe je dan ook mee.

Dit klopt sowieso niet met de tijd van opnemen. Ik volg Kaj (presentator) op instagram en weet dat de opnames nog bezig waren op koningsdag, maar Andre had wel gewoon optredens toen

Ik hoop dat het een beetje leuke mensen zijn. En niet rosanna en niels. Genoeg van die mensen gezien voor de rest van mijn leven

Pommeline vind ik eigenlijk stiekem wel grappig, alleen een beetje dom.

Ik ben heel benieuwd naar de koppels! Het lijkt mij sterk dat Dre en Monique meedoen, zou het ook heel dom vinden als je zoveel te verliezen hebt (kindje). Ik denk eerlijk gezegd dat de bekende koppels allemaal van die bepaalde types zijn; Pommeline en Fabrizio, Rosanna en Niels, Andy en Melissa, zulke mensen. Juist als VIP heb je namelijk echt wel veel te verliezen, naast je imago, dus verwacht niet van die serieuze BN’ers eigenlijk.