[tv-programma] Boer zoekt vrouw 2016

KRO-NCRV komt in 2016 met een nieuw seizoen van Boer Zoekt Vrouw Internationaal. Het is de tweede keer dat het populaire datingprogramma naar het buitenland gaat.
Ook in 2013/2014 ging het programma niet over boeren in Nederland die op zoek gingen naar een partner, maar over Nederlandse boeren in het buitenland.

“Ons eerste seizoen Boer Zoekt Vrouw Internationaal was op veel fronten succesvol. Boer Johan in Denemarken geloofde niet dat er ooit iemand ‘Ik hou van jou’ tegen hem zou zeggen”, vertelt presentatrice Yvon Jaspers.

De deelnemende boeren aan Boer Zoekt Vrouw Internationaal hebben de garantie dat ze niet zullen afvallen. Ze ontmoeten de briefschrijfsters tijdens een kort bezoekje in Nederland, gaan een dagje uit en vervolgens gaan de vrouwen mee naar de boerderij in het buitenland.

De laatste plek waar Boer zoekt Vrouw Internationaal zich afspeelt is Texas! Alle plekken zijn nu bekend: Zambia, Frankrijk, Canada, Roemenië en Texas. Aanstaande zondag 28 augustus, om 20.20 uur op NPO 1, stellen de boeren zich voor. Waar zie jij jezelf wel wonen?

Wie gaat er allemaal kijken? Of zelfs een brief mogelijk schrijven? :slightly_smiling_face:

Ik ga kijken! Vind het altijd wel jammer dat er zoveel tijd tussen de eerste aflevering en de rest zit, maar dat is ook logisch natuurlijk. En ik vind het stiekem ook jammer dat het weer internationaal is, dat vind ik persoonlijk wat minder leuk dan gewoon in NL. Maar hey BZV is BZV dus het wordt vast weer leuk!

KermitDeKikker helemaal mee eens! Ik vind het ook stiekem jammer dat het internationaal is, maar ja beter dan niets natuurlijk. Can’t wait! :bowing_man:

Jaaa! Ik kan ook echt niet wachten! Altijd super gezellig met m’n moeder kijken haha

Yeah ik ga ook kijken!
Inderdaad wel jammer ergens dat het internationaal is, heb dan het idee dat het veel minder kans van slagen heeft ofzo. Ik kan me prima voorstellen dat je op Texel of in Friesland of Zeeland wil gaan wonen op het platteland, maar alles achterlaten en naar Zambia gaan? Nooo way.

Wel leuke boeren dit jaar.

Ik vind het altijd wel leuk om te kijken! Ben het ook eens met Dissonance.

Dat wordt weer lachen :grinning_face_with_smiling_eyes: . Wanneer komt het weer op tv? In 2017 zeker?

Yes, in het nieuwe jaar pas weer.
Leuke boeren wel. Allemaal best vlotte mannen ook, misschien die ene jonge gast uit Frankrijk niet zo maar leek wel een aardige jongen. Vond de boeren uit Zambia (knap!!!) en Roemenië (harde werker, lekker ambitieus) het leukst en de boer uit Canada was ook heel grappig. Heb er weer zin in, jammer dat we zolang moeten wachten.

Ik wilde een brief schrijven naar Marc of David, maar de opnames dat ze vrouwen hebben gekozen, zijn al geweest. Kijken doe ik wel straks

Serieus? Maar afgelopen zondag zei Yvonne dat je twee weken de tijd had om brieven te sturen. Zou wel knap lullig zijn dan.

Door bepaalde berichten op FB ben ik toch wel weer benieuwd naar aankomend seizoen. Ik heb boer zoekt vrouw nooit echt actief gekeken, maar ik ga toch even naar die voorstellingsronde kijken! :grinning: Ik heb via FB Marc (Zambia) en Olke (Texas) gezien, mijn nieuwsgierigheid is gewekt haha. Die boer uit Zambia ziet er niet verkeerd uit.

Wat een leuke en vlotte boeren! Marc is wel favoriet haha. Leuk ook, Riks, een boer uit Drenthe. Ik woon in Drenthe. Ik hoop dat ze allemaal succes krijgen. :slightly_smiling_face:

Lijkt me niet, ze doen die uitzending zodat er mensen een brief kunnen schrijven.

Je kunt een brief schrijven tot zondag over een week. Daarna worden die andere uitzendingen opgenomen. Anders wordt het niet pas in januari weer uitgezonden.
Het doel van de aflevering is juist dat mensen brieven gaan schrijven en de boeren een beetje leert kennen.

Heb het een tijdje gevolgd, maar ik vind het nou dus geen zak aan! Lijkt allemaal zo gespeeld, en zo onwijs nep.

Mijn vader was laatst op Schiphol en daar was van alles afgeschermd omdat er opnames waren voor BZV.
Heb zelf 2 jaar geleden ook gehad dat ik ergens ging eten en bowlen en toen mochten we niet meer komen omdat er opnames waren voor een geheim programma. Bleek ook BZV te zijn, toen was ook net de aflevering van de brieven geweest.
Voordeel van de twijfel.

Zo Leuk! En wat een leuke boeren!
Alleen weer zo lang wachten

Yes vanavond weer kijken :’)

Ik vind dit seizoen echt weer leuk om naar te kijken, Herman vind ik eigenlijk best sneu, heel eenvoudig.
En Olke vind ik echt een schat van een man haha

Vroeger leek mij dit altijd een ontzettend saai programma, maar nu blijk ik het opeens heel leuk te vinden!

Olke is inderdaad echt een lieve man! En ik ben iemand die mannen nooit zo snel knap vind, maar Marc mag er echt wel wezen hoor. :grinning: