Tussenuren

IK HAAT TUSSENUREN WE HBBN MORGEN EIGENLIJK HET 2DE UUR VRIJ MAAR HET EERSTE HBBN WE LES DUS WE HEBBEN EEN TUSSEN UUR EN ZITTEN TOT 4 UUR OP SCHOOL GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

sorry hoor, maar dan ben jij echt nog niets gewend, ik zit soms een college en dan kan ik zomaar 2 of 3 uren wachten tot de volgende.
middelbare sluiten ze vaak nog wat op elkaar aan, maar het vervolg onderwijs zit je vaak langer(ja aan je schrijfstijl denk ik namelijk dat je middelbare doet)

klopt tweede klas (:
is het in het vervolgonderwijs zoo erg :open_mouth:

Wacht maar tot je in de bovenbouw zit. Ik had 2 blokuren standaard en vaak nog wel meer. En in vergelijking met mijn klasgenootjes had ik er heel weinig.

nee dat valt best mee, maar soms ga ik voor 3 kwartier naar school(reistijd een uur en dat valt dan nog best mee) en soms zit je zomaar dat je 2 uren zit te wachten, alleen kun je dan wel gewoon je schoolwerk enzo gaan maken, dingen regelen. maar ik heb ook dagen gehad dat ik van 9 uur tot 3 aan één stuk door moest, dus college’s van 1,5 uur en dan naar de volgende.
het is heel erg verschillend dus:D
dus morgen gewoon je huiswerk gaan maken en dan heb je 's middags vrij, daar is zo’n tussenuur juist wel handig voor:D

;Oke

Ik had in havo 5 10 tussenuren per week :’)

En nu heb ik vrij weinig les, maar dan wel extreem verspreid over de week, dus pakweg 12 - 17 tussenuren. Nja, boeiend, ik vond tussenuren altijd leuk. Met vrienden naar de supermarkt of voor school werken :’)

maar het probleem is dat wij niet weg mogen we moeten op school blijven

Ik snap je punt hoor (:

ik heb wel eens les tussenuur les tussenuur les tussenuur les & op woensdag van 11 tot 3 tussenuur en dan van 3 tot 5 les…

Ik mocht in de 2e klas ook nooit weg, maar deden we wel:D

OKE

ik moet voor een tentamen leren maar geen zin in, dus hier een lijstje met dingen die je kunt doen in je tussenuur:

• koffie drinken bij de concierge(ja dat deden wij ja)
  • in de kantine een film opzetten (beamer aan en met z’n allen kijken)
  • naar de supermarkt voor een broodje oid.
  • even een stel winkels door
  • huiswerk maken
  • voor die toets gaan leren
  • op de computer

STEL JE NIET AAN IK HEB 15 TUSSENUREN IN EEN WEEK…!

Ik heb, voor zo ver ik me kan herinneren, bijna geen tussenuren gehad~
Had altijd mooi aansluitende roosters. Nog steeds, trouwens.
Zit nu in 3e jaar van het WO, en heb maar 2 “tussenuren” in de week :3

Sowieso, tussenuren zijn fijn~ Kan je even ontspannen, je hersenen rust geven, voor je weer moet opletten. Tieners hebben een concentratie spanne van 30-40 minuten, maximaal. Daarna is het allemaal een beetje oor in oor uit. Dus met een tussenuur kan je je “herladen” voor de volgende les! ;3

Grrrrr
hahahaha :'D

Ik heb vrijdag 3 uurtjes les, maar met 4 tussenuren -.-

Ga je huiswerk maken? Je zegt dat je tot 4 naar school moet, nou dan is je huiswerk alvast klaar. Hoef je dat thuis tenminste niet meer te doen :wink:

ik heb elke week vijf ingeroosterde tussenuren(komt zo uit met de klustering van vakken) dus stel je niet aan
ga huiswerk maken of chillen met je vriendinnen

Ik had van september tot en met december 6 tussenuren (klokuren) achter elkaar op woensdagen!
Dus wees maar blij met jouw situatie. : p

Dat jullie allemaal zoveel tussenuren hebben! Bij ons mag je maar max 6 of 7 tussenuren.
Iig, meid wen er maar alvast aan, want in de bovenbouw krijg je wel vaker tussenuren.