Tussenjaar

Hoi,
Ik wil graag na mijn eindexamen Havo (ik zit nu in 4 Havo) een tussenjaar nemen, om een jaar te werken in Engeland of Ierland.
Nu heb ik al rond gezocht op het internet en alles, maar het enige wat ik echt kan vinden is een jaar highschool of iets in die richting. En dat is me echt te duur. Ik wil gewoon wonen/werken.
Iemand die dit misschien al gedaan heeft of er meer over weet?
(ik weet het, ik zit pas in 4 Havo maar je kunt nooi te vroeg beginnen met plannen.)
x E.

Ben je dan al eigenlijk al 18? Anders zal je denk ik moeilijk een baantje daar vinden…
Maar ik heb geen idee…

Tegen de tijd dat ik mijn diploma heb wel :slightly_smiling_face:

nee ik weet niks ;$
sorry verkeerde reactie haha x

Trouwens … ik ben begonnen met stages zoeken in het buiten land… wel wat verder… Maar groot en deels bieden bemiddelingsbedrijven aan om te helpen naar het zoeken van stages. Misschien heb je dat ook voor gewoon werk? Bemiddelingsbureaus helpen dan meestal ook met accommodatie zoeken… maar dat kost ook wat /:

Aupair worden.
Oud klasgenoot vertrekt toevallig as. zondag.

im not sure, either do a-levels (6th form) or go to college to do a foundation degree. i dont think a-levels though, because its for 16-18, but college should do it. if you dont know about these words, just google them, i think wikipedia will help.

FUUUU Waarom praat jij alleen maar Engels…ook in je andere reacties… Het is best wel irritant…

Sorry TS… moest het ff vragen

Zie hier: http://forum.girlscene.nl…ic/list_messages/212883/0 (:

En dus kan hier een slotje op :slightly_smiling_face: