Tussenjaar 2021

Hoi allemaal, ik heb in juni mijn VWO diploma gehaald en heb nu een tussenjaar omdat ik nog niet precies wist wat ik wilde studeren. Ik heb bij verschillende organisaties gekeken, maar het blijft moeilijk mijn ouders te overtuigen. Ze willen als ik op reis ga dat ik bijvoorbeeld met een groep ga. Het lijkt me nu leuk om malagabreak te doen, aangezien bonairebreak al vol zit. Iemand die hier ervaring mee heeft? Andere ideeën voor mijn tussenjaar zijn ook altijd welkom, bijvoorbeeld groepsreizen voor jongeren rond de 18 jaar. Ik heb wel gekeken bij Simi-reizen, maar bijna alle reizen zijn voor 18-39 jaar en ben bang dat dit een te groot verschil is in leeftijd. Heeft iemand toevallig ervaring met Simi-reizen?
groetjesssss

Ja ik toevallig! Ik ben mee geweest naar Frankrijk en het jaar er op naar Kroatië. Ik vond het heel fijn, want het waren actieve vakanties en geen uitgaansvakanties, ik haat uitgaan.
Als het goed is heeft sims 3 leeftijdsgroepen, 16-17 jaar, 18 t/m 22 jaar en 23+. Bij beide keren was de 18 t/m 22 groep het grootste