Hoi!
Dit is één van mijn eerste verhalen die ik alleen schrijf Vroeger schreef ik namelijk samen met iemand, maar ik wou eens wat anders proberen…
Hopelijk valt het allemaal nog goed mee
EDIT: ik heb nu een proloog geschreven, is een beter begin voor dit verhaal.
Proloog
Met een bonzend hart kuste ze hem. Ze voelde zijn handen over haar rug glijden en kreeg een koude rilling. Dit zou verder gaan, verder dan kussen, dat voelde ze. Maar was ze er wel klaar voor? Die vraag zorgde voor een benauwd gevoel en even stopte ze met hem te kussen. Wilde ze dit echt? Zag ze hem echt zo graag? Denken kon ze niet langer doen want hij kuste haar opnieuw, anders dan anders. Het gaf haar een vreemd gevoel, alsof hij het alleen deed voor zijn lusten. Maar opnieuw kon ze er niks aan doen en viel ze weer voor zijn charmes. Hij streelde langs haar wang.
‘Je bent prachtig,’ fluisterde hij. Ze wist niet hoelang dit zou duren, maar zeker was ze er niet van. Hield hij echt van haar? Ze begon te twijfelen en zuchtte toen.
‘Is er iets?’ vroeg hij met grote ogen. Ze schudde haar hoofd. Hij hield echt van haar. Hij begon haar opnieuw te kussen en trok haar shirt naar boven. Angst kwam in haar naar boven, maar ze verdrong de gedachten en liet hem begaan. Zijn vingers gleden over haar buik, bezorgden haar rillingen.
Abrupt werden ze gestoord. De deur vloog open en een jongen stormde kwaad naar binnen. In plaats van te gillen, was ze opgelucht. Dankbaar dat er iemand binnenkwam. Wat moest ze met dit gevoel?