Tussen twee jongens

x

Up

Ik heb een beetje de twijfel of het wat zou worden tussen jou en Kees omdat het vroeger ook nooit iets is geworden.

Verder zou ik vooral je gevoel volgen. Ik merk aan je verhaal dat je waarschijnlijk bij beide jongens goed past en dat is natuurlijk een goed begin voor een relatie.

Als je het nu nog niet weet, is het echt niet zo erg om er nog eventjes een paar maandjes goed over na te denken. Je hebt beide jongens al verteld over je gevoelens voor die ander en dat is stap een.

Geen idee of je hier überhaupt iets aan hebt, maar ik wilde graag even reageren.

Die twijfel heb ik zelf ook, al zou het feit dat ik vroeger extreem gesloten en onzeker was daar mee te maken kunnen hebben.
Ik weet sowieso ook niet of, mocht ik het uitmaken nu met Henk, of ik dan sowieso voor Kees zal gaan.
Het feit dat ik zo veel gevoelens voor een ander heb zet me gewoon aan het denken over mijn relatie…

Over dat paar maandjes wachten, betekend dat niet dat ik iemand, of zelfs ze allebei, aan het lijntje houdt?

Best wel een lastige situatie inderdaad! Maar ik denk (zoals ik het lees) niet dat je gelukkig wordt in je relatie met Henk en dat je bij Kees beide niet de eerste stap durfden te zetten. Ik zou het even aankijken hoe het nu tussen jou en Kees gaat

Moeilijke situatie… Het klinkt alsof Henk en jij uit elkaar zijn gegroeid tot alleen vrienden, niet veel meer. Ik kan me voorstellen dat jij schuldgevoelens hebt tegenover hem, maar helaas kies je natuurlijk niet op wie je verliefd wordt. Wel heel knap dat je je gevoelens voor Kees al aan Henk hebt verteld. Hij neemt het ook aardig sportief op, dus ik zou de situatie voor nu inderdaad ook even aan blijven kijken zodat je je gevoel beter kunt volgen. Ik zou ook echt niet zo 1 2 3 een beslissing kunnen maken…

Ik zou eerst eens een tijd alleen blijven.

Je noemt een aantal onzekerheden (je vrouw voelen etc) die je niet van een man moet laten afhangen.
Dat is zonde.

Leer jezelf kennen en waarderen en ga dan weer eens daten en niet per se met een van de mannen in je bericht.

Je kunt zeker weten niet verder gaan met Henk. Je hebt vaak ruzie, veel twijfels en hij klinkt niet als ‘de ware’ voor jou. Natuurlijk is dat moeilijk, om het écht met hem te eindigen, maar uiteindelijk weet ik wel zeker dat je er beter uitkomt.

Dit betekend echter ook niet dat je met Kees moet zijn. Hij klinkt niet als een hele betrouwbare jongen. Als hij toen ook ‘verliefd’ op jou was, waarom reageerde hij dan niet op je berichtje en deed hij geen moeite voor jou?
Dat je iets voelt voor Kees laat wel zien dat je niet meer met Henk kan zijn.

Ik denk dat je het het beste kunt eindigen met Henk en dat je vervolgens wat rust moet nemen voor jezelf. Leef even een single leven en wie weet wordt het toch nog ooit wat met Kees, maar dit is denk ik niet de timing.

Klinkt als een moeilijke situatie. Ik denk dat je op dit moment het beste even voor jezelf kunt kiezen. Het klinkt inderdaad, zoals de meeste hierboven al zeggen, alsof jij en Henk uit elkaar zijn gegroeid, dit misschien niet als gewoon vrienden, maar ik denk dit wel voor jullie relatie. Ik denk persoonlijk dat het voor jullie beide beter is de relatie te beëindigen. Pak vervolgens even een momentje voor jezelf om alles even op een rijtje te zetten, want het is nogal wat waar je nu allemaal mee te maken hebt. Ik denk dat dit helpt om uiteindelijk je gevoel te volgen en de juiste keuze te kunnen maken.

Naar mijn idee niet. Als je het nu uitmaakt met Henk, en je krijgt spijt en wil hem terug, dan kan dat misschien niet meer. Ik zou goed over je keuze nadenken voor je zoiets doet.

Kees houdt je sowieso niet aan het lijntje naar mijn idee. Jullie zien nu toch alleen vrienden (die hebben toegegeven gevoelens voor elkaar te hebben).

x