Turtleneck?

Wat denken jullie ervan? Coltruien?
Ik heb namelijk een zwarte, oversized zwarte coltrui bij mijn moeder in de kast gevonden. Er zit een lichte glitter in, best vet als ik het goed combineer… maar toch twijfel ik… what to do?

Hangt ervan af wat voor hoofd en hals je hebt en hoe groot je borsten zijn. Coltruien zijn niet ideaal als je een heel groot, rond hoofd, een korte nek of hele grote borsten hebt.
Anders kan het heel leuk staan.
(Ben er persoonlijk ook fan van maar heb een heel lange hals dus kan het wel hebben.)

Ik vind ze echt zwaar lelijk, haha
Hoewel, bij sommige mensen staat het echt wel leuk, maar zelf zou ik ze echt noooit aantrekken. Kan neit tegen dat opgesloten gevoel :stuck_out_tongue:

Mee eens.
Er zijn echt maar zeer weinig mensen waar ik het leuk bij vind staan.

Het doet me denken aan prins Bernhard…
En die witte van J. Bond natuurlijk :tipping_hand_man:
verder vind ik ze vreselijk!

maarja hangt toch ook van de stof en het model af…zo’n geribbelde vind ik ook vreselijk.
Misschien moet je eens een foto posten van hoe die eruit ziet en hoe je het zou combineren

inderdaad misschien een foto posten dan kunnen we inderdaad denk ik meer advies geven, zelf vind ik lange coltruien altijd wel leuk!

Bij mij staat het echt voor geen meter maar ik vind het 9 van de 10 x niet mooi.

Meestal vind ik ze zo tuttig/degelijk en daar hou ik niet van.
Maar sommige kunnen leuk zijn, overzised lijkt me erg gaaf! heb je misshcien een foto ?

same :slightly_smiling_face:

ik draag heel graag een coltrui :stuck_out_tongue: ik vind het me wel mooi staan ^^ foto zou wel handig zijn

Ze zijn meestal wel leuk. Maar je moet er wel het hoofd en figuur voor hebben.