Turquoise panty

Oké, ik had een koop-aanval en ik kocht een felturquoise panty omdat dat zo leuk was met een lang zwart shirt (ik heb niet eens een lang zwart shirt), een zwart rokje of een zwart jurkje.
Resultaat: een nooit gedragen turquoise panty. Omdat ik mijn stijl een beetje aan het veranderen ben van veel felle kleurtjes naar meer zachtere kleuren en pasteltinten. Dus ik heb hem nog nooit gedragen, hoewel ik hem op zich toch wel leuk vind.
Maar vinden jullie dat ik hem naar school aan kan? En kunnen jullie een beetje verrassende combinaties verzinnen? Met alleen zwart is zo voor de hand liggend, en met turquoise accessoires vind ik eruitzien alsof er te veel over nagedacht is. Met uitgaan doe ik hem sowieso niet aan want dan moet ik gewoon een broek aan, omdat ik altijd alles in mijn broekzakken stop. Misschien naar feestjes ofzo? Maar hoe moet ik hem dan combineren?
X!

Ik vind bruin en grijs mooi staan bij turquoise :3

Turquoise panty, lange bruine cardigan als jurkje, grijs of zwart hemdje eronder, grijze of zwarte schoenen, eventueel houten armbanden?
Is dat iets?

Ja ik vind van wel. Ik weet niet wat voor kleur haar je hebt, als het donker is is dat misschien te veel. (ik kijk altijd naar het totaalplaatje)

Ik denk dat ze blond is :pensive:

om haar nickname :’)

sorry voor deze nutteloze reactie

Haha, blonde yes.
Ik zal die combinatie eens proberen!

met een donkerbruin jurkje of shirtje moet het supermooi staan!! bv bruine schoenen, denimrokje en bruin truitje? kweeni… vind het nogal moelijk als ik het niet zie maar help je graag ^^ als je het aanhebt kan je dan een foto posten? :slightly_smiling_face: als je wil ^^

Je kan een donkergrijs jurkje doen met gewoon zwarte schoenen ofzo.

zoals iedereen al zegt, bijvoorbeeld een grijs jurkje, en dan misschien met een ketting, of een sjaal of een riempje. Dan misschien zwart of grijze schoenen met hakken, of ballerina’s in de zelfde kleur het het jurkje.

Verkoop hem aan mij :grinning:
Nee haha, waar had je hem gekocht?

Maar idd wat iedereen hier zegt.

@ RodeHetePeper: gewoon h&m, als je hem moet hebben kom je hem maar halen. :’) Nee maar, hij was maar 3 euro ofzo.

De rest, bedankt!

grijs, zwart, bruin, wit, beige als basics
en als je wat feller durft gaan oranje of rood mss (:
(maar dat is wel gewaagd)

-denkt aan haar eigen shirt van de coolcat, maar dat zou wel heel erg veel kleurtjes worden-