Turnsters?

Hee! ik zit zelf op turnen en ik vroeg me af wie er allemaal op turnen zitten, welke vererniging en hoevaak je traint (: ik train 3x per week en ik zit bij Sparta zwolle. xx

Jaaa ikke!

Ik zit bij CSV Stadskanaal en ik train 2x per week. :slightly_smiling_face:
Turnen is echt geweldig!

idd! (:

Hahah, wat leuk dat je in Stadskanaal turnt! Daar woon ik vlakbij. [a]

OT: Ik heb geturnd, telt dat ook?
niet op hoog niveau hoor, ik wou niet zo veel trainen. :’)

Ik zit (nouja nu zat mijn les is opgeheven door het bestuur :@) bij Sparta Delft maar ik ga nu een andere goede club bij mij in de buurt zoeken… Iemand tips voor omgeving Delft, nootdorp en pijnacker? En ik trainde 2 x per week op niveau 7 (niet erg goed ik weet het)

ik heb het wel gedaan toen ik jonger was, ze wilde mij toen op wedstrijd turnen doen en dan zou ik 5 keer in de week moeten trainen ofso. had ik geen zin in toen ben ik er gelijk helemaal mee gestopt, waar ik nu wel spijt van heb. maarja

ik heb ook geturnt!
bij GV Markelo en daarna bij SVOD Deventer.
zelf stopte het turnen in Markelo, en toen ben ik zelf ook gestopt.

Ik moest ermee stoppen vanwege m’n rug :frowning_face:.

Waar woon je dan? ^^

Ik heb vroeger ook in stadskanaal geturnd, maar toen was ik 6, 7 oid. En nu ben ik absoluut niet lenig meer. Vroeger ook al niet zo. Maar volgens mij vond ik het wel leuk.

Wat komen hier veel uit omgeving Stadskanaal?:open_mouth:

Waar trainde je ? Ik trainde eerst 11x per week bij ProPatria in zoetermeer maar nu nog maar 4x bij Dos Alphen aan de rijn

11x?;o dan was/ben je wel echt supergoed ofniet?

wooooow 11 x per week .
ik zat ook op turnen . maar we hadden zo’n dik mens, die er zelf niks van kon. en altijd mij moest hebben. Dus toen ben ik er af gegaan. Ongeveer 2 jaar op gezeten.

ik heb er 7/8 jaar opgezeten. Ben 2 jaar geleden gestopt, vond het niet zo leuk bij mij, want was echt slechte training en iedereen ging er bij mij onderuit.

ik heb vanaf mijn 6de tot mijn 12de in de selectie geturnd, ik trainde 7,5 uur per week. vroeger was ik best wel goed, maar met school kwam het trainen niet helemaal uit… na 1 jaar ben ik weer begonnen, veel lager niveau en maar 4 uurtjes trainen per week… ik doe het meer voor de lol en om een beetje conditie te houden… SOS oldebroek btw…

ik heb 9 jaar geturnd, vanaf dat ik 3 was, tot ik 12 was.
maar daarna ben ik ermee gestopt, vond het echt niet leuk meer.

ik heb vanaf m’n 8ste tot me 12de op turnen gezeten, de laatste 2 jaar in selectie gezeten, maar het werd te zwaar & ik redde het niet met school enz.

ik bij udi, warga :grinning: kennen jullie vast niet
en train 1 x per week(vroeger vaker :pensive: ), ben niet super goed dat je 2 flikflakken achter elkaar op en balk kan doen ofzo.
vind vloer het leukst met muziek enzo :grinning: en we hebben dit jaar een uitvoering :grinning:
maar ben bijna 16? wie is nog meer zo oud en turnt nog?
oja en toen jullie stopten kwamen jullie toen ook veel aan? zie je ook nog wel eens.

haha ik ben 21 en ik turn nog!
Kan besttoch?
Zo lang je het nog leuk vind!