Turkse jongen

Dag dames.

Ik denk dat bijna iedereen de app: Tinder wel kan.
Het is een app waarbij je jongen/meisjes kan liken en disliken als je hun niet/wel leuk lijkt.

Nu ben ik echt een hele leuke en aantrekkelijke jongen tegen gekomen.
Ik ben nooit zo wanhopig om mijn nummer weg te geven op Tinder, doe het ook nooit. Maar deze keer gaf ik hem wel, hij was een aardige en sociale jongen. En hij bleek maar half uur bij me vandaan te wonen.

Ik app nu al een tijdje met hem super gezellig, nu blijkt me zus hem ook al eens gezien te hebben.
Hij loopt namelijk in een winkel stage, en daar zag zij hem.

Wat nu het geval is, hij wil met me afspreken.
Ten eerste, me ouders zouden me nooit zomaar naar een vreemde toe laten die wel dicht bij woont maar net niet dichtbij genoeg. En als ze al horen dat ik hem ken via Tinder zou dat dus ook echt niet mogen.
En het zou echt strengste verboden te zijn als ze weten dat het geen Nederlander is.
Ze hebben er niks tegen, maar me moeder vertrouwd dat gewoon niet toe.

Nu is er met koning’s dag (wat vanaf dit jaar in gegaan is) in Alkmaar weer feest, want Slamfm is er weer. En hij gaat er ook heen en hij vroeg of ik ook kwam, me zussen zitten te twijfelen of ze ook heen willen. Hoe haal ik hun over?

En hoe zorg ik er voor, dat ik met hem kan afspreken?!

Op negatief advies ga ik niet op in.
Bedankt alvast xo

Waarom ga je dan niet gewoon met vriendinnen als je zussen niet willen

Omdat ik alleen vrienden heb… :expressionless:

Hmm dat is jammer blijf 1 van je zussen smeken tot ze meegaan en anders ga je alleen met hem

Gewoon vrienden kunnen ook mee toch? Als je van tevoren tegen hem zegt dat het gewoon vrienden zijn lijkt me geen probleem.
Goed idee om daar af te spreken omdat het een openbare plek is. Er is niks mis en kansloos met Tinder haha, ik heb nu een aantal keer met een jongen afgesproken en het klikt super goed, hij is zelfs bijna m’n vriend haha.
En je kan je ouders daarna altijd nog zeggen dat je 'm daar hebt ontmoet enzo en dat het echt een leuke en goede jongen is waar ze zich geen zorgen over hoeven maken (:

Je zussen proberen te overhalen inderdaad of kan je niet 1 van je vrienden meenemen? Zeg dat het gewoon een ‘normale vriend’ is.

Ja het grappige is, ik ga nooit zonder me zussen uit of ergens heen, mijn vrienden zijn ook hun vrienden.
We spreken dus altijd met z’n alle af, en ik ga nooit de deur uit zonder me zussen :\

‘Ze hebben er niks tegen, maar me moeder vertrouwd dat gewoon niet toe.’

Thafuqqqqqq :’)

Zou jou moeder het toe vertrouwen jou alleen de deur uit laten gaan met een vreemde die je via een app heb leren kennen? Ik weet niet hoe oud je ben maar opzich vind ik dat wel redelijk normaal als je ouder bezorgd om je is.

Weten je zussen hiervan? Misschien dat je ze dan makkelijker kan overhalen. Maar waarschijnlijk is dit niet het geval. Heb je ook geen (Turkse) vriendin die met je mee wilt gaan?

Ehm, het ging over het feit dat het ‘geen Nederlander’ is. Nou niet je eigen woorden verdraaien.
En 't was niks persoonlijks tegen jouw, vind het gewoon nogal frappant van die uitspraken als ‘ja ik heb niks tegen -buitenlanders- MAARRRRRR
Altijd die maar. Geef dan gewoon eerlijk toe dat je er wel wat tegen hebt :’)

Anyhoe, heb geen advies voor je verder dus ik hou m’n mond wel weer haha.