Heey dames!
Ik heb nu al een tijdje een turks vriendje ik ben zelf nederlands ,wij zijn beide nog erg jong ( ik ben 15 hij is 16) het is best serieus we praten over de toekomst trouwen , kids krijgen etc , hij wilt ook niks met mij doen qua seks enzo voor het trouwen …en dat wil ik zelf ook niet. Ik las op andere sites dat turkse jongens nl meisjes gebruiken om te oefenen , en om hun tijd te doden?! En dat ze al die tijd toch al weten dat ze met een turks meisje moeten trouwen…ik heb nog niet kennisgemaakt met zijn familie en ouders en hij ook niet bij mij. Zal zijn familie mij wel accepteren en zitten ze wel te wachten op een nl meisje…Door dit alles weet ik het gewoon niet wat ik moet denken want ik hou wel heel veel van hem en zoals hij het zegt word ik zijn vrouw en wilt hij ervoor vechten en is het serieus wat wij hebben.
Kan iemand mij meer uitleg geven of mij helpen? Ik hoor graag goeie/ slechte verhalen van nl meisjes die een turks vriendje hebben of hadden of ervaringen met turkse jongens🙈 met name of het serieus is of dat die boys alleen maar praten uit verveling … Ik hoop echt dat ik geaccepteerd word en dat hij alles meent X