Turks voor beginners

Jaaa, me!
Zo leuk vindt ik dat. Normaal haat ik Duitse series, maar dit is leuk!

Oeh, wat dan? :astonished:

zapte er gister toevallig langs, is idd leuk programma. ga het vaker kijken :grinning:!

geen idee, maar het zijn iig geen turkse namen. En ze praten allebei heel grappig turks :stuck_out_tongue:

Jaa dat is leuk :3
ik heb het alleen al weken gemist <.<

Cem en Yagmur zijn wel turkse namen
Yagmur betekent regen in het turks
Cem weet ik niet maar heel veel turkse jongens heten zo

ik heb het over hun echte namen.
Yagmur heet Pegah Ferydoni (of zo) en dat is volgens mij niet een echte Turkse naam.

Dat programma is zoooooooooo verslafend en super super super leuk:D

CEM(L).

hmm ga ik eens kijken, ben wel benieuwd omdat ik zelf ook turks ben

Het is een serie over een gemengde familie. Een gescheiden blanke vrouw krijgt een relatie met een turkse man. De vrouw heeft 2 kinderen, Lena en Nils en de man ook, Cem en Yagmur. Maar nu is dus Lena verlieft op Cem. (Eingenlijk ook andersom, maar hij is boos op haar omdat zij hem niet geloofde over het ex vriendje van Lena.) Nils is nu even uit beeld naar een internaat voor hoogbegaafden in Zwitserland. En verder gebeuren er allerlei dingen en er zit heel veel humor in. Maar het is echt een serie voor onze leeftijd en ik vind het heel leuk om te zien! =D

Ik vind het leuk !
Ik vond die Axel maar niks !
En Cem viel in een put . Haha .
Hopelijk komen hij en Lena ooit bij elkaar !

Ik kijk het ook, vind het echt leuk ! En zo spijker je je duits ook nog eens wat bij … :grinning:

ZOOOOO DIEJ CEM EN AXELI ZIJN ECHT LEKKOOOOR.

Whaha wat heeft iedereen met Cem?

<3 love it!

Wij keken het af en toe op school & dan op zondags.
Axl mag van de aarde afvallen, en Cem mag eens beseffen dat ík hem noooit zo zou behandelen XD.

huh, ik dacht dat ze wel turks waren. aan hun uiterlijk te zien… :astonished:

Af en toe kijk ik het wel. Vind het erg leuk en totáál niet kinderachtig! :grinning:
<3

ik kijk het met mijn moeder xD
te grappig!
en me moeder licht altijd in een deuk =P
maar het slaat allemaal nergens op en dat is zo grappig =)

@ LauZ_Xx ; ik kijk het ook altijd met mijn moeder! Cem is zo knap! Ben blij dat Axel weg is! Hoop dat de nps nog lang doorgaat met de serie, er zijn 3 seizoenen van gemaakt!
Cem is in het echt Elyas M’Barek, en dat is een half Tunesïer/half Zwitser, dus idd geen echte Turk! Yagmur weet ik niet.

Heb al zin in zondag! :slightly_smiling_face: Echt leuk dat ik niet de enige ben die het kijkt!