Turks voor beginners raar einde..

-

Ik ben toch niet de enige die het kijkt? :stuck_out_tongue:

Ik ken het niet, op welke zender komt dat dan en hoelaat enzo?

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/turks-voor-beginners-98153.0.html

NL 3 rond 16:00/17:00 dacht ik.

volgens mij begint het nieuwe seizoen als ze klaar zijn met het herhalen van de 1e:)

ja, dat denk ik ook wel.

ik hoop het :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat hierna de 2de deel komt want die serie is gewoon te leuk <33

Ja, niemand die ik ken kijkt het, maar het is gewoon zó leuk.

HET IS TE LEUK! en het komt zo om half 6

waarom heet het eigenlijk turks voor beginners?

Het heet nu Lena en Cem ofzo toch? geen idee wanneer het weer begint.

axel is in het echt al 28:|

Kijk t altijd! Geweldig, tis elke doordeweekse dag om tien voor half 6 op drie.
Ik lach me echt dood :stuck_out_tongue:
(En ik vind t zo grappig dat je in t begin denkt van “die axel is best een leuke jongen” en dan later “Aargh, schijnheilige engerd, rot op” :stuck_out_tongue:)
En is ie al 28?! Zou k m eens in een 28-rol moeten zien, want zo is ie best geloofwaardig als 17/18 ofzo :stuck_out_tongue:

Dat eind met Axel is volgensmij trouwens niet het echte einde, want Axel speelt maar tot 2007 in de serie en in 2008 zijn er ook nog afleveringen gemaakt.

Hijs idd al 28, bijna 29 zelfs! En hij heet in t echt ook Axel :stuck_out_tongue:

Wuahahahaahaha

Ik kijk het ook! :slightly_smiling_face: Het is echt best leuk, ken verder ook niemand die het kijkt.
Hoop dat er inderdaad een deel 2 komt.

Ja , er komt een 2e deel aan .

Hmm, nieuwe afleveringen al? of zijn het Herhalingen om 10 voor half 6?

Ik keek ook altijd, helemaal verslaafd, en verliefd op Cem (A)
Het schijnt dat de serie al een prijs heeft gewonnen, en dat ze gewoon nog doorgaan. Op de hyves van de serie stond een brief van nl3 die zegt dat heel graag het 2de deel willen uitzenden maar dat ze nog even moeten wachten, ivm geld gebrek ofzo. Maar dat is al weer een hele tijd terug.

boh, dat is echt superleuk.
ik keek het sinds vorig jaar, maar zijn ze nu opnieuw begonnen?

Ik keek/kijk het ook en mij moeder keek vaak met me mee zij vond het namelijk ook leuk. Maar zij kijkt het nu ook soms op een Duitse zender en daar zijn ze al veeel verder dus nu weet ik al veel over wat er nog moet worden uitgezonden in Nederland :relieved: Volgens mij zijn ze daar al bij seizoen 3 ofzo.

ik keek het oko, maar ik vergeet nu steeds te kijken (+ herhalingen natuurlijk) maar hoop dat er nieuw seizoen komt ja :stuck_out_tongue:

ik keek het ook , maar nu niet meer … ik ben het helemaal vergete …XD