Turks meisje levend begraven

Een Turks meisje van 16 jaar oud is levend begraven door haar familieleden in het zuidoosten van Turkije. Ze werd levend begraven, omdat het meisje bevriend zou zijn geweest met jongens. Ze zat met haar handen vastgebonden op haar rug in een gat van 2 meter diep. Het meisje was nog volledig bij bewustzijn…

Dit kan toch niet?!
Je dochter vermoorden, omdat ze met jongens om gaat…
Als pleegt je dochter een moord, dan ga je toch niet je dochter vermoorden??

ARTIKEL

Wat vinden jullie hier nou van?
:zipper_mouth_face:

x.

afschuwelijkafschuwelijkafschuwelijk!
echt onmenselijk.
hier is het leven toch niet voor bedoeld?
om iemand (en niet zomaar iemand, je eigen dochter!) zomaar te martelen en vermoorden als je het ergens niet mee eens bent met wat ze doet.

Achterlijke mensen.

En dit is maar 1 van de verhalen die de media bereikt…

Helaas gebeurt dit veelste vaak.

:crazy_face:

Jezus wat vreselijk!
Voor zulke dingen in bepaalde geloven kan ik echt geen begrip hebben.

Erg :open_mouth:

• dubbelgepost

gadver dat ze dat doen:O
maar in turkije en omstreken enzo komt het wel vaker voor dat ze dat doen, ook doen ze wel eens vrouwen tot hun middel in de grond en dan met stenen gooien net zolang tot ze dood is :crazy_face:
en dan natuurlijk niet gelijk op haar hoofd gooien dat ze knock out is want dan ‘is het niet leuk meer’ (dit stenigen gebeurde in afrika dan, en niet in turkije)
echt weird
kan er niet bij dat iemand dat gewoon doet met z’n eigen dochter
vaak is het ook nog zo dat de broer het doet, je eigen zus dood maken, echt ziek gewoon

ik hoorde het net op de radio
echt vreselijk! dan ben je echt ziek

Jeetje! Ik krijg er kippenvel van! :open_mouth:

gatver… alleen als je dat al kan bedenken en nog uitvoeren ook :S dan ben je niet lekker bij je hoofd

Omg, Vreselijk gewoon raar dom en alles en nogwat. somigge mensen spooren egt niet.

Dit is echt niet normaal, hoe kun je nou je eigen dochter vermoorden? Dan spoor je toch gewoon niet.

dit is echt ziek.

te ziek voor woorden…

ziek!
Hoe kunnen mensen hun eigen dochter vermoorden?!

Helaas gebeuren dit soort dingen ja. Echt verschrikkelijk.

jezus man, ziek.

ik zeg ziek.

maar sorry hoor hoe fout ben je bezig als je een meisje (je eigen dochter, belangrijk detail) levend gaat begraven. dan heb je zelf toch ook wel door dat jij hier degene bent die de hele grote/grove fout aan het begaan is en niet zij? moorden is volgens mij nog steeds niet aanvaardbaar in welke godsdienst/traditie/cultuur dan ook.