Turkije met vriend

Hey,

Ik en mijn vriend willen in de zomervakantie op vakantie naar Turkije.
Hij is dan 18 en ik een maandje later ook, dus we willen graag met GoGo gaan.
Ik heb op de site gekeken, maar er zijn in totaal 29 accommodaties, dus ik heb echt géén idee welke aan te raden zijn en welke juist niet. Er staan wel foto’s bij, maar ik weet niet of alles er in het echt ook zo uitziet.

Heeft iemand dus ervaringen met een appartement die GoGo verhuurt in Turkije?
Of nog andere tips? (:

Ik weet het niet sorry maar wou toch even veel plezier zeggen! dus ; veel plezier maak er een leuke vakantie van!

Kijk even op zoover!

Daar ben ik nu toevallig mee bezig! Maar bij sommige appartementen staan er echt hele wisselende reacties…

Dat maakt ons dus eigenlijk niks uit, haha! Als het appartement maar dichtbij het strand en centrum ligt en er schoon uitziet, vind ik het prima.

Ik heb geen ervaring met GoGo enzo maar Side is echt heel erg leuk. Is een gebied (en stad?) in Turkije. Ben ik ook geweest vorige zomer. :grinning:

Ik raad je ook Marmaris aan! Echt zo’n geweldige plaats, ben er 2 jaar geweest en wil eigenlijk weer gaan haha! Wij zaten toen in Grand Faros hotel, maar die is helaas niet bij gogo te boeken. Verder is appartement Karakas wel goed, maar ik weet niet wat je allemaal bij gogo hebt.