Hi! ik had hier eigenlijk al eerder een topic overgemakt maar deze is toch iets specifieker
Ik ga Vrijdag (25 April) Naar Turkije naar het Limak Lara hotel vlak bij Antalya.
Gaan sommigen hier ook misschien heen? of ben je er een keer geweest?
Plaats hier je beoordeling of misschien een tip want ik ben er nog nooit geweest en weet niet wat ik moet verwachten. xxx
nooit geweest maar wel gezien dat het heeel leuk is!
Zoover heeft beoordelingen (:
super bedankt ik heb nog even op Zoover gekeken en daar zijn de beoordelingen super positief!
Geweest, geweldig hotel, echt waar.
Ik ga er van de zomer heen! Vriendinnen van mij zijn er al vaker geweest en vonden het geweldig.
Niet in het hotel geweest, maar wel in Antalya.
De stad is al enorm gaaf!
Ik moet nog 3 maanden wachten tot ik er weer heen mag, haha
Veel plezier alvast!
Dankjee x
Oh geweldig
Heel veel leuke herinneringen aan over gehouden.
Je kan er boogschieten, er zijn twee volleybal-velden je kan er ook sporten maar vorig jaar deden alleen de loopbanden het fatsoenlijk en t was heel warm dus petje af als je daar naartoe gaat. Oh er is darten en er is zo’n poolgame geval.
(tip oefen even met springtouwen op een duikplank in het zwembad).
Het animatie team was vorig jaar erg leuk Met een gozer die zichzelf Max noemt en in een jurkje op 20 cm hoge naaldhakken op z’n vrouwelijkst langs het zwembad paradeerd. Oh en Emre (spreek uit als emrrrrrrrrre) was heel aardig, mocht je hem zien doe m dan de groetjes van mij.
Hahah bedankt! en van wie moet ik hem de groeten doen?
Oh never mind ik dacht Limak Limra
Daar was ik geweest … maar ze zijn van dezelfde onderneming en ik heb gehoord dat Lara ook heel leuk was! alleen laat dan maar zitten van de animatie