tunnels!!

hoiii allemaal,
ik wil heel graag tunnels in mijn oren alleen mag ik dat niet van mijn moeder. ik probeer haar nu al 2 jaar te overtuigen en haar toestemming te krijgen. ze denkt dat ik er na een halfjaar al weer vanaf wil en dat ik dan voor mij hele leven met gaten in mijn oren loop. ik zou het liefst 3/4 mm willen. is er hier iemand die tunnels heeft/heeft gehad? en zijn die netjes dichtgegroeid? hebben jullie ook ervaring met ontstekingen? hoeveel mm heb jij? foto’s vind ik altijd leuk!!
groetjes Kris :wink:

3/4 mm zie je echt niks meer van als je het er uit haalt.
Sterker nog, denk dat het je moeder niet eens op zal vallen. 3/4 mm ziet er gewoon uit als een gewone oorbel.
Ik heb 10 en 12 mm en daar valt het veel mensen al niet eens bij op dat m’n oren opgerekt zijn als ik plugs in heb.

mijn 6mm is gewoon 100% terug gegroeid (:

Er is een heel topic over tunnels.

Ik snap je moeder. Ik heb ze gehad. 10 mm in beide oren.
Mocht ook niet van mijn moeder. Dus heb ze er later weer uitgehaald.
Nu heb ik in één oor een gat van zeker 3 mm. Het is nooit meer netjes dichtgegroeid doordat ik een klap er op heb gehad terwijl mijn stretcher er in zat.

Gewoon even wachten tot je uit huis gaat? Dat is ook wat ik ga doen. Terwijl ik ze al zeker zes jaar wil. Ik bedoel als je ze echt wil dan wil je ze dan toch ook nog wel?

Ik volg je moeder ook wel haha, het is heel verleidelijk om steeds groter te gaan.
Ik heb gehoord dat een oorlel reconstructie na stretching over 10 mm toch gauw een paar duizenden euro’s per oor kost dus toch wel wat om over na te denken.

Ik moet trouwens wel zeggen dat er nog makkelijk 3mm in mn oor past maar daar zie je niks van

heel erg bedankt voor jullie reacties!! misschien wil mijn moeder nu wel een overweging nemen. zelf sta ik er 100% achter.

Nee joh! Is echt niet zo duur.
Als je het goed speelt krijg je het zelfs vergoed :stuck_out_tongue:

Vriendin van me kreeg het ook vergoed ja.
Want ze lulde gewoon dat ze er problemen aan over had gehouden. Dat mensen haar op straat raar aan keken en dingen naar haar riepen en ze zich daarom niet fijn meer voelde.

Algemeen topic.