Tunesie in April

Nou, ik ga begin April een weekje naar Tunesië. Ik ben daar nog nooit geweest en heb geen idee wat ik kan verwachten, ook niet qua weer…
Ik heb op internet verschillende reacties gelezen over het weer daar in April, maar vroeg me af of jullie misschien uit ervaring zouden weten hoe het daar in die periode van het jaar is?

Up? :flushed:

[i]ik heb geen ervaring in DIE periode van het jaar, wel in de zomer ;$
Toen was het 2 dagen dik 50 graden. Dus zal het in april ook wle rond de 25/30 graden zijn.
De mensen kun je een beetje vergelijken met mensen uit Turkije. Ookal vind k Turkse mensen vriendelijker.
Ik had het er wel enorm naar mijn zin =)
Zoiezo vond ik het plaatsje, ik weet niet HOe je het schrijft volgens mij; Portel qantoui, zoiets, echt geweldig <3
Kun je heerlijk shoppen.

Veel plezier alvast! <3 [/i]

Haha, dankjewel. Bedoel je toevallig Port El Kantaoui?
Daar ga ik namelijk ook heen!

Goooooooooooogle
Klimaattabel Tunesië
Of iets in die richting. :’)

port el kantaoui is geweldig! de rest van tunesie vind ik niet zo spectaculair…
(ik heb zo’n trip door het hele land gemaakt)

Haha heb ik gedaan :stuck_out_tongue: Maar ik kom overal andere dingen tegen, vandaar
dat ik me afvroeg of mensen persoonlijke ervaringen hadden… :slightly_smiling_face:

Jaaaa die bedoel ik!
kun je echt perfect shoppen <33!

Haha mooizo, ben blij met de positieve reacties :stuck_out_tongue:

Ik ben op djerba geweest, in de meivakantie, was erg warm vond ik, dus in april zou je ook wel gewoon in hempje en in de korte broek kunnen lopen! :grinning:
De mensen daar houden echt heel erg van blonde meisjes, ze gaan heel lief tegen je doen enzo, want daar is blond haar erg speciaal. Verder in een dorpje ofzo moet je uitkijken voor engerds, (wil je niet bangmaken,) wij hadden een bandje van hotel om en er kwam een man naar ons toe: Jah ik ben kok van jullie hotel! Wij meegaan(natuurlijk erg dom…) en opeens zei mijn moeder: kom we gaan hier weg, dit klopt niet, en waarschijnlijk was het goed dat we dat heben gedaan! Verder zijn er veel nepmerken (lijken natuurlijk echt.:grinning:) Maar je moet uitkijken voor dat meetenemen in vliegtuig, goed kaartje eraf knippen en zorgend at ze niet kunnen zien dat het uit Tunesië komt! En in dorpjes , stadjes willen mensen graag dat je in hun winkel komt, ze trekken je zowat naar binnen. Hoop dat je hier wat mee kan! ^^

Ben ook in Djerba geweest, volgensmij in mei. Het was heeeerlijk, echt prachtig weer! Lekker zonnig, ben lekker bruin geworden. :slightly_smiling_face: En je moet idd oppassen voor de mannen daar, waar ik zat was het echt erg, een verkoper van een winkeltje in de buurt daar zat gewoon aan me kont ! xd ben de keren dat ik door dat straatje liep met een boog om zijn winkel gegaan! En heel veel gefluit en geroep naar alle jonge dames zegmaar. En ik hoorde ook iets van dat de mensen van het watersportdeel (banaan, parasailen, enzo) van ons hotel meisjes aanraakten op plekken waar dat niet zou moeten. (tijdens omdoen zwemvest.)

Mjaaa iig veel pleezier en niet bang worden van mijn verhaal xd

Bedankt voor de reacties, ik zal op mn hoede zijn, haha!

hee meid…

je kunt bij een weervoorspellingsite plaatsen intikken waar dan de weer periode voor 2 weken word aangegeven:)
www.weersvoorspelling.nl
so go your gang :wink:

ik ga in de zomer naar tunesie. waar zit je ergens?

groetjes

Bedankt voor de site! Uhm, ik ga naar Port El Kantaoui, ik weet niet of het je wat zegt… En waar ga jij naar toe? :grinning:

ik heb gedroomd dat ik weer naar tunesië ging.

ik was er in de herfstvakantie en ik heb iig fantastisch weer gehad <3.

ik zat toen in Hammamet.

en die verkopers moet je negeren.
sjeeezus wat kunnen die irritant zijn.

ja ik ook djerba en ja fijn die mannen daaar… ik heb un ober gemept!
en in de winkels/stadjes/dorpjes zelfs airport voel je je bekeken als vrouwzijnde

maar die ober dus… die zat hele tijd van waar kom je vandaan en hoe oud ben je en elke keer beetje lokkerig kijke

laatse dag nja nog nachtje en volgende dag vliegen
tijdens het avond eten daar in het hotel was ik toch aan de praat geraakt met hem en toen vroeg ie van waarom prate je niet eerder tegen mij en wle tegen momo( zo heerlijke jonge van het amusementgedoe…) nja ik zei gwn eerlijk dat hij eng is en lelijk ( dit was net voor da we de etenszaal in mochte en me pa was ff roken)
en tijdens het dinneren kwam ie naar me toen en verluisterde in me oor
‘ik wil je vanacht’
en liep gelijk weg
ik natuurlijk helemaal kwaad enzo
later kwam ie weer terug en wou weer wat verluistere dus ik sloeg hem keer met platte had in ze gezicht en met vuist tegen ze kaak
hij: wijn die hij in ze handen had laten valle en wegrennen
XD voelde me zo goed toen he
later gemeld en hijs ontslage

maar veel plezier met de mannen en de heerlijke zon daar!

Ojee, haha! Maar kan me voorstellen dat dat idd zwaar irritant is…
Ik hoop dat wij er niet zo heel erg last van hebben (het is in iedergeval niet hoog seizoen, hopelijk maakt dat een verschil…) en anders zoveel mogelijk negeren ofzo!
Maar bedankt voor de waarschuwingen! Ben ik er tenminste op bedacht!

Dat hadden wij ook! maar wij waren wel dom en gingen helemaal mee :hammer: En toen kwamen we uit op zo’n huisje, en toen wilde ze ons TAPIJTEN aansmeren, Nou die hebben we met een smoesje dat Mijn zusje&Ik allergisch waren niet hoeven kopen =) Toen moesten we op de foto met een kameel :S Toen wilde ze ons leer verkopen ( OMFG) En mijn zusje huilen, Wij waren echt zo fkng bang xD Maar we wisten ook neit hoe je terug kon enz! dus mijn vader zo ; JAA BRENG ONS VERDOMME TERUG XD
En toen wilde hij geld hebben, want hij had ons ‘kans’ op tapijten en leer gegeven. en mijn vader gaf hem 5 euro ( maar dan in dat geld van hun ) En dat vond hij niet genoeg, en toen werd mijn vader echt fkng boos xD heeft hij hem nog 2 euro extragegeven, en toen moesten we het alsnog zelf uitzoeken!
Goooosh ik was zo bang x’]

Tip; Draai altijd je hotelbandje BINNESTEBUITEN, dan kunnen ze niet aankomen van ik werd in jullie ( dat en dat hotel ) want dan weten ze niet in welkeje zit =)

Dat had er dus gebeurd kunnen zijn ;p

Ojee:P Jullie maken me wel lekker bang haha!
Maarja, ik denk zoiezo dat ik wel in de buurt van het hotel blijf en anders gewoon voorzichtig doe, helemaal nu ik deze verhalen hoor!