tumblr room DIY lichtjes

Ik wil graag van die kerstlichtjes aan m’n muur hangen, zoals op tumblr.
Alleen ik krijg ze maar niet opgehangen.
Punaises gaan m’n muur niet in en zowel dan hang ik er wat aan valt het eraf, plakband helpt ook niet ofc.
Ik wil natuurlijk ook wel dat m’n muur er nog normaal uitziet als ik het eraf haal .

Iemant tips?

Je hebt van dat spul wat op kauwgom lijkt, geen idee hoe het heet. Dat al geprobeerd?

Kneedgum! Nee nog niet, zal ik proberen maar denk dat het niet werkt, is niet zulk sterk spul.

Maar thanks :hugs:

^Niet kneedgum, dat plakt namelijk niet goed genoeg. Is er niet voor gemaakt.
Het is wit en je gebruikt het om posters mee op te hangen en zo. Het is er speciaal voor gemaakt dat je er dingen mee aan muren kunt hangen dus.

Edit:
Ik weet het weer, ze heten poster buddies! Zo ziet het er uit:

http://www.osc-design.com/images/ebay/pritt.jpg

Koop ze wel van een goed merk, want de mindere merken willen nogal eens niet sterk genoeg zijn en dan valt alles alsnog naar beneden.
En zorg verder dat je muur ontvet is (gewoon even schoonmaken met een sopje zou goed moeten zijn), want op vet plakken ze niet.

Hoop dat je er wat aan hebt!

^ Dat bedoel ik inderdaad!

Wel oppassen, toen ik mijn posterbuddies eraf haalde, zat mijn hele muur onder de vlekken ervan… Al zat het er bij mij wel meer dan 2 jaar op. Geen idee of het daardoor kwam.

Ik heb ze ook, alleen ik heb ze aan mijn plank hangen:
Misschien kan je ze aan een kast hangen ofs?

Jup, na een langere tijd krijg je inderdaad vlekken op je muur van posterbuddies vaak. Als je het écht langer wilt laten hangen, zal je het beste gewoon spijkertjes in je muur slaan. Of punaizes als dat kan met je muur.

ik zou het met kleine spijkertjes doen en dan die in de kleur van je muur verfen, en als je de spijkertjes niet meer wilt kun je ze er gewoon uithalen en dan de gaatjes dicht plamuren en verfen

je moet sowieso geen kneedgum gebruiken, toen ik dat gebruikte (wel voor iets anders) kreeg ik het er niet meer af en nou zitten er allemaal vlekken over mijn muren en plafond.

ik heb op 2 punten spijkertjes geslagen (begin-eind) en daaraan vastgehangen, en het blijft nu al ruim een jaar perfect zitten!
Ik had de lampjes er gister afgehaald en om mijn bed gebonden, dus als het bij de muur niet werkt kan het ook gewoon om je bed heen!

Het ‘kasje’ met de batterijen heb ik met dubbelzijdige tape vastgemaakt en de rest met washitape (: