Tumblr of Blogspot

Hallo meiden,

Ik wil een blog beginnen met recepten enzo.
Ik bak heel veel en vind t ontzettend leuk om te doen.
Zo test ik veel recepten en pas ze naar mijn smaak aan.
Het lijkt me heel leuk daar een blog over te beginnen.

Alleen zit ik met 1 ding, op welke site?
Ik heb veel ervaring met Tumblr, werkt voor mij ontzettend handig.
Ook kun je daar een programma installeren zodat er reacties kunnen worden geplaatst. Nu heb ik deze vraag ook in t WWJNK-topic geplaatst en aan wat gs’ers gevraagd. En de meningen zijn erg verdeeld.
Dus ik dacht ik maak een topic aan.

Dus brand los! Wat is handiger, tumblr of blogspot? :slightly_smiling_face:
en waarom?

Als je echt wil bloggen dan zou ik blogspot nemen. Ik vind tumblr vooral voor het plaatsen van foto’s, en persoonlijk volg ik iemand met blogspot veel sneller dan iemand met tumblr.

Ik wist meteen dat jij dat was :’)
En ik blijf kiezen voor blogspot omdat tumblr meer een foto’s rebloggen site is en dat vind ik niet zo handig voor je idee maar het blijft jouw keuze.

Het zelfde als hierboven!

Ik vind Tumblr, om de redenen die ik in het WWJNEEK topic al genoemd heb :slightly_smiling_face:
Submit functie, sneller groeiende blog, makkelijke follow functie, etc.

^ Nou kijk, ik heb een 365 day blog op blogspot, en ondanks dat hij rond de 5000x bekeken is heb ik één volger.

En ik vind het hele ‘dashboard’ idee van Tumblr handiger, en tags zijn ook makkelijker ja.

Geen idee of dat op Blogspot zo is, je kunt wel taggen ja, maar voor zover ik tot nu toe weet kan je dan alleen in je eigen posts zoeken op die tag.

Haha ik wistgewoon dat dit topic van jou is :slightly_smiling_face:

ik keek even op die website en ik kreeg honger :’)
en idd @Sparrow ik kan ook niet vinden hoe ik je zou moeten followen .

Ik zou i.p.v. blogspot, wordpress kiezen. Het is wel wat geavanceerder dan blogspot, maar je kunt er veel meer kanten mee op. Met volgers, lay-outs, berichten, tags, onderwerpen instellen etc. etc.