Tumblr kleding, help!

Hey meiden, ik heb een vraagje, ik denk dat een aantal van jullie wel op tumblr zit en daar zie je altijd van die super leuke schattige/stoere kleding. Ik zoek me he-le-maal scheel naar site’s waar ik dat soort kleding kan vinden. Ik weet niet of jullie de site www.sieradenkistje.nl kennen, want ik hou van die style, het zou geweldig zijn als jullie mij kunnen helpen!

Lieeeefs,

Dit snap ik niet.
Je vraagt om tumblrs met kleding. En als voorbeeld laat je een link zien naar een sieraden shop?
Ik wil nog niet oordelen, maar ik ruik reclame.

heh oke dit snap ik ook niet.

Ze zoekt naar site’s waar ze tumblr-kleding kan vinden. Dus webshops waar liefelijke en stoere kleding op staat, denk ik zo. Beetje vaag is het wel. Vooral met die sieraden shop?
Ik denk eigenlijk ook dat dit reclame is, wat heeft die sieradenshop nou te maken met tumblr-kleding en kledingwebshops. (: Daarnaast was dit haar eerste bericht. (:

www.wehkamp.nl

Vaak maken ze die kleding zelf of kopen die ‘hipsters’ het in vintage shops.

Als je die kleding stijl dinges leuk vind. Dan moet je denk ik rondzoeken in vintage winkels of bij de monki ofso. Je hebt ook ‘Het goed’ daar verkopen ze ook kleding. Maar, ik snap verder niet wat je bedoelt…

Dit neigt inderdaad naar reclame.
En neem een kijkje in het Inspiratie topic of andere topics in dit subforum.